- 15 -
Ten tweede wordt gesuggereerd, dat het straks met de verkeerstoename in de Ooster-
goostraat i.v.m. de verwijsborden "Parkeren Pikmeer" wel mee zal vallen. Dit, omdat
er maar een beperkte parkeermogelijkheid is, nl. voor 40 auto's.
Zo1n bord nodigt wel degelijk uit om langs deze weg het Pikmeer te vinden; niet
alléén om te parkeren maar ook voor sight-seeing.
Degene, die er wil parkeren zal eerst terplaatse, bij de Blikpóle, tot de ont
dekking komen, dat hij de 41ste of de 241ste is, zodat hij ook via een andere weg
Grouw had binnen kunnen komen. Met andere woorden, deze verkeerscirculatie zal
continue aanhouden. Dit kan ook zonder verkeerstellingen worden beredeneerd.
De angst, die het college heeft i.v.m. de Wet Geluidhinder voor het laatste deel
van de Stationsstraat/plan de Baai, moet minstens zo groot zijn voor het gebied
Oostergoostraat. Wat te denken van toepassingen van deze wet op een bestaande
situatie als b.v. de Oostergoostraat.
Het lijkt mij zinvoller en efficiënter, om een nog niet bestaande situatie op
papier te wijzigen. Dan maar 3 woningen minder in "de Baai".
Het college geeft zelf al aan, dat het goed is te weten, hoe over de verkeers
situatie in de Oostergoostraat wordt gedacht. De verontrusting, die uit de ver
schillende brieven blijkt, is volkomen terecht. Ook nu al, is de situatie verre
van optimaal. Eén voorbeeld uit de vele: De schoolkinderen, komende uit de richting
Allingawier, vanuit de wijk Graalda (en dat zijn er nogal wat) moeten op een heel
onlogische wijze hun weg vervolgen. Als zij nl. de eerste keer de Swanneblom zijn
overgestoken, is er eerst nog een trottoir van enkele tientallen meters langs de
Oostergoostraat. Dan komen ze voor het feit, dat dit trottoir onlogisch afbuigt naar
rechts en vervolgens slingert. De kortste en meest logische weg is rechtuit over
het gazon, of zoals de meesten doen, over straat.
En juist daar ter plaatse is dat een onveilige situatie i.v.m. de onoverzichtelijke
bocht.
Spreekster wil het college in overweging geven, om dit deel van de Oostergoostraat
aan te passen; alsmede andere minder gelukkige situaties op te lossen, samen met
de verkeerswerkgroep, vooral met het oog op het vele gebruik door vooral de school
kinderen.
De hear Bouma seit dat it aksent no op de Oostergoostrjitte leit en in pear moanne
ferlyn, doe't Idaarderadiel in beslút oer in proef nommen hat, op de ferbettering
fan de situaasje yn de Parkstrjitte. Ek hawwe de brieven sa't dy skreaun binne
in dúdlike sinjaalfunksje oer hoe't der tocht wurdt oer de ferkearssituaasje sa't
dy yn de takomst wêze sil. Sprekker seit dat ek syn fraksje wol soarch hat oer de
Oostergoostrjitte mei al syn sydstrjittenmar op dit stuit is dat net oan de oarder.
It idee dat de hear Van der Baan earder yn dizze gearkomste suggerearre hat, om de
ferkearssituaasje yn syn gehiel oan te pakken en net hjir en dêr in hoeke, sprekt
him wol oan.
Dochs giet it no om de problematyk fan de ferbining Parkstrjitte-Stationswei.
Neffens him binne de misbegripen dy't yn it útstel neamd binne, oproppen troch
mûnlinge útlittings fan kolleezjeleden en amtnersTerjochte hat dat neffens sprekker
argewaasje oproppen by de briefskriuwers. It is dêrom goed dat hjir dúdlik sein
wurdt dat it net it doel is dat in frachtwein dy't yn de Parkstrjitte wêze moat,
syn doel fia de Oostergoostrjitte berikke moat.
De hear Van der Baan is it wol iens mei wat mefrou Aukes en de hear Bouma sein
hawwe oer de ûnrêst dy't der by de befolking ûntstien is nei de ferkearsproef
It liket sprekker ta dat de Stationswei foar it ferkear en dan benammen it fracht-
ferkear in feilige wei is. Der binne net safolle sydstrjitten en der steane net
in protte huzen. Hy fynt it foar it ynkommend ferkear in bettere tagong as de
Oostergoostrjittemei al syn huzen, sydstrjitten en skoallen. Op dit stuit is
de Oostergoostrjitte foar de bern in betreklik ferkearsfeilige strjitte en hy
pleitet der foar dat dat sa bliuwe moat. Dêrom moat der besocht wurde safolle
mooglik it ferkear troch dizze strjitte óf te remjen.
De hear Terra is it mei in protte dingen wol iens dy't hjir oer sein binne, mar