- 5 - Har fraksje twifelt oan de technyske mooglikheden. Ek wit sy net oft dizze ferkearsôfwikkeling helber is. Hoe komt it mei de finânsjes? Sjocht de ried de technyske en finansjele fertaling yn de kommisje? As bliken docht dat de finansjele polsstok te koart is, hoe sit it dan mei de proseduere. Levert de gemeente 1 maart 1998 in folslein ütwurke plan yn? Hat de ried dan de sifers al en de technyske útwurking. Har fraksje nimt de romte op dat momint noch of te weagjen. De hear Van der Meulen jout alderearst de Wurkgroep doarpsfer- nijing in komplimint. It wichtichste ûnderdiel út it plan is de ferkearsstruktuer en benammen it üntlesten fan de Buorren. Dêrfoar moat it ferkear dus omlaad wurde. Foar beide kanten om binne foars en tsjins. Boppedat geane beide wegen troch in wengebiet. De belangen fan de bewenners dêr moat goed rekken mei hâlden wurde. Ek foar syn fraksje wie it dreech in goede beslis sing te nimmen. Fan grut belang is ek dat it ferkear net al te fier fan it winkelsintrum óf komt. Foar it ûntwikkeljen fan in goede kom fan Akkrum hat de opsje Leechein/Efterom de foarkar. Hy hat begryp foar de bewenners dy't dêr lést fan hawwe. Om safolle mooglik oan dy beswieren temjitte te kommen moat der goed oerlis wêze oer de fierdere yndieling fan it gebiet en dan benammen de fyts- en kuierrûtes. Hy wol graach witte oft de plan nen technysk wol helber binne. Hy giet bot yn 'e pleit foar de oanlis fan it eastlik part fan de runwei omt der dan foar it frachtferkear in goed alternatyf is. De foarsitter slút tydlik de gearkomste om 20.40 oere. Hy weriepenet de gearkomste om 20.45 oere. Wethouder Smittenberg zegt dat de gemeente verplichtingen heeft aan het dorp Akkrum. Al jaren wordt er gesproken over dorpsver nieuwing. In het raadsprogramma van 1994 is uitgesproken dat er eind 1995 een besluit moet vallen over de hoofdlijnen van de dorpsvernieuwing. Het gaat nu om een plan van aanpak waarin knel punten zijn geïnventariseerd, waarin wensen zijn opgenomen en prioriteiten aangegeven. Er zit een indicatieve structuurvisie in met daarin opgenomen de gebiedsfuncties, een globale aandui ding van de rondweg, een route voor het bestemmingsverkeer in de kom en het toekennen van een hoge prioriteit aan de brug over de Polsloot. Eigenlijk alleen over de route voor het bestemmingsver keer is veel discussie ontstaan. In 1993 heeft onder leiding van <werkgroep dorpsvernieuwing een uitvoerige inventarisatie plaats gevonden. Dit is het moment om de Werkgroep dorpsvernieuwing en andere betrokkenen te bedanken voor hun grote inzet. Het verbaast hem dan ook dat de F.N.P. dit een slecht plan vindt en verwijst naar een eerder plan. Het SOFA- en IMK-rapport uit 1991 zijn ook de basis voor het huidige voorstel. De hoofdlijnen waren dus al heel lang bekend. Er zijn tot nu toe veel bezwaren naar voren gebracht, met name door de aanwonenden van het voorge stelde tracé. Op al die bezwaren is zowel mondeling, zelfs twee keer in de commissievergaderingen, als schriftelijk gereageerd. De bezwaren en alternatieven zijn heroverwegen. Dat heeft er toe geleid dat de brug over de Polsloot-zuid is toegevoegd. Hij kan zich desondanks voorstellen dat aan een deel van de bevolking de discussie is ontgaan. Misschien dat dat de commotie van dit mo ment verklaart. In de toekomst zal hier lering uit worden getrok ken. N0T2301/0/H/BR0UWEKJ/5

Historisch Centrum Leeuwarden

Boarnsterhim vergaderstukken gemeenteraad | 1996 | | pagina 48