Pagina 6 rust en eenvoud. Men wil graag de resterende walbeschoeiing afmaken en de offerte ligt al klaar. Er liggen in de gemeente al 4/5 aanvragen voor ombouw van campings tot bungalowparkjes. Dat is toch wel meer dan genoeg? Hoe worden de belangen meegewogen? Het sociaal belang komt in het geding als er geen duidelijke oplossingen komen. Men heeft het eerste ondernemingsplan aan wethouder Jonkers laten zien. Waarom moest men de activiteiten stoppen van de gemeente? Het onderhoud was minimaal. Men heeft het over de drainage, het plaatsen van een toiletgebouw en over de inrichting van het terrein. Men wil graag komen tot een herindeling en men heeft al kandidaten voor die plaatsen. Men komt op voor de belangen van de bewoners. Men moet niet alles willen waar de consument om vraagt. De camping voldoet wel aan de eisen. Waarom kreeg de jachthaven wel het recht van eerste koop na 15 jaar pachten? 25 tot 40 jaar huren lijkt hem een veel beter argument om dat recht te verlenen. Men kan ook gelegenheid bieden aan het kort toeristisch kamperen. Men wil graag morgen investeren in verbeteringen maar dan moet men wel duidelijkheid hebben. De middenstand kan in één klap honderden klanten verliezen. Advies aan de raadsleden: volg de voorkeur van het college niet. Men wil open communiceren over de verkoop van de camping. Men wilde immers uit sociale overwegingen de kwaliteitsverbe tering zorgvuldig en geleidelijk laten verlopen? Nederland heeft behoefte aan betrokken burgers. Het spook van de versoaping waart rond. De bewoners kunnen zich geen passiviteit permitteren. 'Net te folie eamelje'. De hear Van der Meer (GB): Wie zijn 'wij'? De hear Aupers: Het zijn alle bewoners. Men is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en men is statutair gepasseerd bij de notaris. 3.2 Foarstel oangeande rapportaazje akkountant oer ynhier tredden. By dit punt nimt de hear Gerbrandij it foarsitterskip oer. De hear Zijlstra (CDA): Wat is de reaksje fan de portefúljehâlder? Men soe yn it foarjier al mei in oanpak komme. Men soe jin hâlde moatte oan de prosedueres. Der kinne lykwols redenen wêze dat men fan de proseduere ôfwykt. It kolleezje moat soms ynspringe op de ambysjes fan de ried en hiert dan in deskundige fan bûten yn omdat net altyd de ekspertize yn de organisaasje oanwê- zich is. De fleksibiliteit fan de organisaasje moat oerein stean bliuwe en dêrom is it CDA net fu- ortdaliks foar it advys fan Deloitte. De hear Bouma (VVD): Fernuveret him oer dy opmerking, want wêrom jout men dan de op dracht? De hear Zijlstra (CDA): It iene slút it oare net út. Der moat wol wat barre, mar dat wol net sizze dat der ekstra regels betocht wurde moatte as dat net past by de praktyk. De hear Bouma (VVD): De organisaasjeûntwikkeling stiet neffens him los fan dit ûndersyk. De oanbefellings soe men opfolgje moatte. De hear Zijlstra (CDA): Hy hat skerp harke nei de eardere taljochting. Der komt yn it foarjier in foarstel fan it kolleezje oer de ynhier fan tredden. Mefrou Veldstra (FNP): Der wurde twa dingen troch de hear Zijlstra troch inoar helle. Dit is de út- slach fan it ûndersyk en de hear Zijistra giet no al fierder. De hear Bouma (VVD): De ried hat besletten ta in fierder ûndersyk fan de jierrekken 2005 en de VVD is bliid mei de rapportaazje dy't foarleit. It rapport jout oan wêr't it oan mankeart. Men is skrokken fan de omfang fan de ynhier fan tredden. Men moat fan tefoaren goed besejn hoe't ferslach 19-12-2006/absh/6

Historisch Centrum Leeuwarden

Boarnsterhim vergaderstukken gemeenteraad | 2007 | | pagina 20