4. administratie
afspraken vast voor de administratieve uitvoering van het wachtlijstbeheer t.a.v.:
Automatiseringssysteem;
Basisgegevens geïndiceerden;
Statistische gegevens;
Eventuele extra informatie doelgroepenprioritering;
Rapportageverplichtingen;
Privacy;
Mutaties beschikbaarheid. „tf
5. Prognosemodel
een prognosemodel voor de plaatsing van geïndiceerdeïfop eerf^sw-werkplek;
rekening houdende met:
De voorzienbare uitstroom;
De gemiddelde jaartaakstelling (formatie)'^ *j
Elders werkzame geïndiceerde buitte/ Tv Jr
6. Toetsing op beschikbaarheid jr wk
regels vaststellen hoe om te gaan tpe^ecriteri^oor beschikbaarheid die worden
genoemd in de uitvoeringsregeling
Bepaling van de manier de taÉ^chïlmaarheiï^in geïndiceëïxlen op de wachtlijst wordt
getoetst: f
Per brief;
Individuele ggiprekkép^ 'jjr
Collectieve voorlichtinc
maak de gekozen pkjpedüffe^ccounpmtsproof';
7. Actieve en periodi
bepalen hoe de wachtlijst actief worden geinformeerd:
Pë*Mef;
Individuele gesprekken;
I. CoUectiev$\oorliel)ting;
Met een specie wgfo<e;
"fing v|fade wachtlijst
bepaal%e|ke geïndiceerden op de wachtlijst in aanmerking komen voor activering en
op welke"cjyp^ordt aangeepakt:
Scholing en activering van geïndiceerden;
Aahjpieden van een voortraject;
Aatlbieden van een dienstverband ter voorbereiding.
In het derde, vierde en vijfde lid van artikel 3 wordt aangegeven dat een beschikbare arbeidsplaats bij
een werkgever ingevuld moet worden. Als de eerst aangewezene op de wachtlijst daarvoor niet in
aanmerking komt gelet op zijn capaciteiten of mogelijkheden dat kan deze worden gepasseerd en kan
de naast volgende op de wachtlijst aan de beurt komen indien deze wel beschikt over de vereiste
capaciteiten en mogelijkheden. Bij gelijke geschiktheid is het basisprincipe weer uitgangspunt,
namelijk fifo.
Artikel 4 en artikel 5
spreken voor zich..
10
VK