Oant safier de list mei saken dy't yn 1981 rispe wurde kinne.
Uteraard is dizze list net folslein, der sil noch folie mear barre.
Yn it kader fan dit ferhaal, fine wy it dan ek spitich, dat de
oanbiedingsbrief der sa ütseach, sa't dy der ütseach, nammentlik:
in saai praktysk stik, sünder fisy.
Neffens üs heart net Minister Wiegel de ynlieding te skriuwen,
mar it kolleezje en dan leafst ek noch sa, dat harren fisy oer it
kommende belied dêryn düdlik nei foaren komt.
Dêrneist fine wy dat it oerskot fan mear as fjouwer ton nochal
gunstich oerkomt. Dit wekt ferwachtingen, want net eltsenien wit dat
dit gjin süver oerskot is. Wy binne dan ek bliid met de tasizzing, dat
dit tonei oars sil.
Ta beslüt in kompliment oan it kolleezje foar har tük handeljen
yn it algemien. Dat de saken op dizze flotte wize oanpakt wurde, is
tagelyk in kompliment oan de boargemaster en de siktarisomdat dêrüt
bliken docht dat hja harren yn in koart skofke tiid tige goed ynwurke
hawwe.
Meast wurd oan'e ein fan dit ferhaal in groep betanke foar harren
ynset. Ditkear wolle wy dit plak mei klam ynromje foar de wolwêzens-
kommisje en harren amtner.
Wat hja yn in koart skofke tiid üt'e wei set hawwe, twingt üs
respekt öf.
De voorzitter zegt, dat alle fracties nu de gelegenheid hebben gehad
een aantal opmerkingen te maken aangaande de begroting 1981 van deze
gemeente. De heren De Wolf en Knossen hebben in navolging van andere
gemeenten reeds gemeend geen alcremene beschouwingen te moeten houden
en als spreker de inhoud van de algemene beschouwingen van de andere
fracties beluistert dan is er wel een reden om deze beschouwingen af
te schaffen en de opmerkingen bij de beantwoording en van de door de
afdelingen gestelde vragen te betrekken. Spreker wil dan ook niet direct
ingaan op de bij algemene beschouwingen gemaakte opmerkingen. Bij de be
handeling van de Memorie van Antwoord zullen deze ongetwijfeld ter
sprake komen.
Spreker merkt op, dat men met het verstrekken van informaties
enigszins zo voorzichtig moet zijn, dat men daadwerkelijk ook iets mee
kan doen. Dit nam aanleiding van alle vragen die nu op tafel liggen.
Openbaarheid links en rechts is natuurlijk wel mooi, maar je zult wel
je beperkingen moeten kennen in de eerste plaats als lid van de fractie
en in de tweede in het bestuur waarin dit functioneert. De gemeente be
schikt maar over een beperkt ambtelijk apparaat, zoals uit de stukken
naar voren is gekomen. Dit betekent ook, dat de dienstverlening aan de
raad maar beperkt kan zijn. Aansturen op openbaarheid van ver-
gaderingenbetekent een extra ambtenaar, die de stukken uitvoerig moet
voorbereiden, overweegt, adviseert in een heel andere vorm. In prin
cipe vindt het college openbaarheid een uitstekende zaak, maar je moet
wel de middelen hebben om daaraan tegemoet te komen. Dit is een van de
bedenkingen die het college hiertegen heeft.
01T