w -JW r
Onder mededeling dat de plaatselijke commissie voor georganiseerd
overleg zich met de thans voorgestelde wijzigingen heeft verenigd, stellen
wij U voor te besluiten overeenkomstig bijgaand ontwerp-besluit
Burgemeester en Wethouders van Leeuwarden,
J.S. Brandsma
Burgemeester.
de Jong
Secretaris.
No. 19591.
DE RAAD DER GEMEENTE LEEUWARDEN;
Gelezen het voorstel van Burgemeester en Wethouders van 10 decem
ber 1969 (bijlage no. 2).
gezien de brieven van de Commissie voor Georganiseerd Overleg
d.d. 8 december 1969;
BESLUIT;
vast te stellen de volgende Yerordening tot wijziging van de Bezoldi-
gingsvoror dening 19.60.
Artikel I.
a. De laatste zin van artikel 13 vijfde lid, wordt gelezen als volgt;
Latere verhogingen van de bezoldiging komen, voor zover zij niet
voortvloeien uit een algemene salarisverhoging voor de categorie
gemeentepersoneel, waartoe de ambtenaar behoort, in mindering op het
bedrag van de in dit lid bedoelde toelage.
b. Aan artikel 13 wordt toegevoegd een zevende lid, luidende:
7. Voor de toepassing van het vijfde en zesde lid wordt onder bezol
diging niet begrepen de toelage, bedoeld in artikel 18a.
Artikel II
a. In schaal 15 van bijlage A wordt opgenomen het. ambt "magazijnchef A".
b. in schaal 24 van bijlage A vervalt het ambt "Directeur Dienst voor
Sport en Recreatie";
c. in schaal 25 van bijlage A wordt opgenomen het ambt "Directeur Dienst
voor Sport en Recreatie".
Artikel III.
1. Deze verordening wordt geacht in werking te zijn getreden met ingang van
1 januari 1970.
2. Ten aanzien van de ambtenaar, die op 31 december 1968 niet langer belast
v/as met werkzaamheden, welke hem aanspraak gaven op de in artikel 18a,
eerste lid, van de Bezoldigingsverordening i960 bedoelde toelage, blijft
artikel 13 van de Bezoldigingsverordening i960, zoals dat artikel op
genoemde datum luidde, van toepassing, voor zover de ambtenaar aan dat
artikel aanspraken kan ontlenen, welke uitgaan boven die, zoals die
zullen gelden krachtens deze verordening.
Aldus vastgesteld in de openbare vergadering
van
Voorzitter.
Secretaris.