Rubriek
no.
AarcL van de bezwaren c.q. verzoeken
ingediend d.oor
adressant no.
a. Tuinen verliest functie als 27
toegangsweg naar het centrum,
met negatieve gevolgen voor de
middenstand;
b. de parkeerplaatsen aan de 27
Tuinen Z.Z., Voorstreek en
Minnemastraat zijn vanuit het
oosten slechts via een omweg
te bereiken;
c. kleurbepaling aan de auto ten 27, 28
behoeve van het autolakken
wordt onmogelijk;
d. geregeld laden en lossen door 27, 28
afnemers, winkeliers en ver
voerders is niet meer mogelijk;
e. vergroting van moeilijkheden voor 27
het openbaar vervoer bij het
Hoeksterend;
f. maatregel tot afsluiting is 27
strijdig met do genomen beslissing
waarbij aan de Tuinen de bestemming
"gemengde bebouwing bij voorkeur
winkels" is gegeven;
g..afsluiting alvorens parkeer- 6
voorzieningen a.d. Amelandstraat
zijn gerealiseerd (motie 4)l
9 voor omgeving bedrijf aan Willemskade/ 24
Zaailand bezwaar tegen beperking v.h.
laden en lossen, beperking van het
particulier autoverkeer en tegen
parkeerbelemmeringen;
10. bestemming v.h. Oude Veemarktterrein 17
tot uitsluitend parkeerterrein i.p.v.
kantoren (rijksdiensten) gecombineerd
met vronen en/of parkeergarage;
- 5 -
Rubriek
no.
Aard van de beswaren c.q. verzoeken
ingediend door
adressant no.
11. afsluitingen en/of insteken zonder
dat de parkeervoorzieningen er bij
zijn aangepast (o.a Rieuwestad en
Eewal)
12. Veren van het autoverkeer uit de
binnenstad;
1J. parkeergarage aan de Minnemastraat;
14. doortrekken van de Oosterkade naar
de zuidtangent;
15. het in het structuurplan aangegeven
tracé van de oosttangent;
16. bezwaren betrekking hebbend op het
verkeer in de binnenstad;
a. er is geen oplossing aangegeven voor
de aansluiting van de noordtangent
op de oosttangent;
b. onjuiste weergave op kaart no. 16
van de te verwachten verkeerssitu
atie
c. er is geen kaart aanwezig met do
verkeersbelasting van het doorgaand
en het binnenstadsgebonden verkeer;
d. de aansluiting van do oosttangent op
do Oostergoweg;
o. de aanleg van lussen in de binnetir-
s ond
in de Minnemastraat
30
16,
29
16
34
29, 34