8
(Qhï'^3)
6. Uitwerken van wensstructuren voor
voetgangers
fietsers
openbaar vervoer
autoverkeer
vrachtverkeer
verkeer te water 25.000,-
7. Confrontatie van de wensstructuren en bepalen
van tegenstrijdigheden t.a.v. verkeers
afwikkeling, het parkeren, de veiligheid en
het leefklimaat 25.000,-
8. Ontwerp van en keuze uit mogelijke oplossingen
voor de vastgestelde tegenstrijdigheden 25.000,-
9. Overzicht van de voorstellen, fasering,
kostenraming 25.000»-
10. Opstellen concept-rapport deel II 20.000,-
Totaal 200.000,
Totaal A+B: 65.000,- 200.000,- 265.000,-
(excl. BTW, prijspeil juli 1976)
De kosten zijn begroot t/m de concept-rapportering.
Rekening is gehouden met het voor het uitvoeren van de
studie noodzakelijke normale werkoverleg, niet met
eventueel te houden inspraakprocedures.
De genoemde bedragen zijn geen exacte begrotingen per
onderdeel, maar houden een zo goed mogelijke raming in.
De verrekening van onze kosten zal worden gebaseerd op de
aan de opdracht bestede tijd en gemaakte kosten als om
schreven in de algemene- en nadere bepalingen van de hoofd
stukken III en IIIA van de "Regeling van de verhouding
tussen opdrachtgever en adviserend ingenieur" (R.V.O.I.
1966 - herziene druk 1971)Voor de berekening van het
honorarium van de raadgevend ingenieur (onze O.N.R.I.-
leden) als bedoeld in artikel 53 punt 1 geldt momenteel
per normale werkdag een bedrag van 790,
Het omslagpercentage genoemd in artikel 53 punt 2 is per
1 januari 1976 vastgesteld op 52,5%.
Op bijlage 1 tenslotte is een tijdsplanning aangegeven
waaruit blijkt dat het verkeersstructuurplan gereed kan
zijn zes maanden na aanvang van de werkzaamheden.
Het verkeerscirculatieplan kan gereed zijn ca. zestien
maanden na aanvang van de werkzaamheden. Wat betreft het
tijdstip waarop met de werkzaamheden kan worden begonnen
moet gewezen worden op de omstandigheden dat het uitvoeren
van tellingen dient te geschieden in een geschikt jaar
getijde, d.w.z. voorjaar of najaar, aangezien de andere
seizoenen onvoldoende maatgevend zijn.
Amersfoort, 27 juli 1976
RR/HBW/ME
:i j iw
75 017