Dienst Bestuurszaken
Hiervoor is het reorganisatiebudget van f 2 miljoen bestemd. Met
de doelen als in dit voorstel genoemd, kan de commissie in
stemmen. Daarnaast is de. commissie van oordeel dat 1,5 a 2 jaar
na de reorganisatie er een evaluatie-onderzoek dient plaats te
vinden, met name gericht op de gewenste formatie-omvang in rela
tie tot de taken. Dit onderzoek zou door een externe instantie
moeten worden uitgevoerd.
Overigens stemt de commissie in met onze voorstellen en principe
besluiten
De Raadsadviescommissie O.P.I. heeft ons voorstel in haar ver
gadering van 21 december 1939 besproken. Deze commissie is van
mening dat kan worden ingestemd met onze voorstellen en principe
besluiten. Daarbij moet worden opgemerkt dat de GPV/SGP/RPF-
fraktie zich zijn standpunt heeft voorbehouden en dat het stand
punt van de VVD-fraktie niet bekend is.
Wij stellen u voor te besluiten overeenkomstig het bijgevoegde
ontwerp-besluit
Burgemeester en Wethouders van Leeuwarden
Mr. G.J. te Loo Burgemeester
Mw. Ir. J.A. Lantermans, Secretaris
Afdeling
Bestuur en Beleid
Afdeling
Burgerzaken
Afdeling
Afdeling
Afdeling
Afdeling
Interne Zaken
Financiën
Belastingen
Pers., Org., Inf.
Directeur Beleid
Gemeentesecretaris
Directeur Middelen
secr.
(pool)
Bestuur en
Beleid
Bestuurs-
ondersteuning
Dienstverlening
Gegevensbeheer
Documentaire
Financiën
info
Bestuursdienst
Huishoudelijke
Financiën
dienst
concern
Centrale
Systeem-ontwik-
Tekstverwerking
keling en beheer
Beheer en
Salaris
Automatisering
Belastingheffing
Pers. Org., Inf.
Invordering
Pers. Org., Inf.
concern
Fiscaal-juridisch