begroting 1999 Dienst Algemene Zaken 4.2 Organisatieschema van de dienst Het organisatieschema van Algemene Zaken is gebaseerd op de uitgangspunten van Leeuwarden In Stelling en de visie van de dienst. 10 begroting 1999 Dienst Algemene Zaken De Dienst Brandweer. De belangrijkste doelstelling van aanhaking als aparte dienst aan de dienst Algemene Zaken is de communicatie en het contact met de totale organisatie te intensiveren en de brandweer beter te betrekken bij de gemeentelijke organisatie. In de dienst ondersteunende eenheid zijn onder de controller de staffunctionarissen van de dienst ondergebracht. Het gaat hier om de O&I adviseur, de financieel economisch adviseurs en de P&O adviseurs. De sector Facilitair Bedrijf bestaat uit de afdelingen Informatietechnologie, Beheer, Documentaire Informatievoorziening en Vastgoed. De sector Communicatie en Juridische en Veiligheidszaken. De secretaresses van het bestuur zijn hiërarchisch ondergebracht bij het sectorhoofd CJVZ. Functioneel krijgen ze opdrachten van degene voor wie ze hun werkzaamheden verrichten. Binnen de dienst is het managementteam verantwoordelijk voor een goede vervangingsregeling tussen alle secretaresses, die binnen de dienst werkzaam zijn. De sector Publiekszaken bestaat uit de teams Burgerzaken, Belastingen, Gegevensbeheer, Publieksservice, Balie en Telefonie en de Gemeentewinkel Gemeentearchief Personeelsservice en Informatie. Het Intern arbeidsbureau wordt rechtstreeks onder de directeur gehangen en gaat zich ontwikkelen tot een mobiliteitscentrum. Het Intern arbeidsbureau heeft een afdelingshoofd. Voor het onderdeel Personeelsinformatie is momenteel een onderzoek naar verzelfstandiging gaande. Sector Administratie Beheer en Consolidatie is verantwoordelijk voor de financiële administratie, het applicatiebeheer van het financieel concern informatiesysteem en de consolidatie van de gemeentelijke begroting en rekening

Historisch Centrum Leeuwarden

Raadsverslagen van de gemeente Leeuwarden, 1865-2007 (Bijlagen) | 1998 | | pagina 272