X H 03 H O X O W M 2 r O C/5 11 Klantgerichtheid van de gemeentelijke organisatie 2000 2001 2002 2003 2004 2005 Indicatoren 1997 1998 1999 Norm Realis [Norm Realis jNorm Realis jNorm j Realis jNorm Realis jNorm Realis *BP(10)* 11.1 Klachtenmelding bij de gemeente (in%) Percentage inwoners dat een klacht heeft gemeld. *BP(10)* 11.2 Reden niet melden klacht (in%): geen klachten weet niet waar klachten te melden helpt toch niet klacht was niet belangrijk genoeg totaal *BP(10)* 11.3 Resultaat melding klacht (in%): probl. binnen week opgelost probl. binnen maand opgelost bericht over klachtbeh. heb niets meer vernomen probleem zelf opgelost anders totaal *BP(10)* 11.4 Bent u tevreden over afhandeling (in%)? ja min of meer nee totaal *BP(10)* 11.5 Kunt u invloed uitoefenen op gemeentelijk beleid? Rapportcijfer: *BP(10)* 11.6 Overlegt gemeente voldoende met de bevolking over haar plannen? Rapportcijfer: 21 21 42 68 10 6 21 12 28 14 100 100 17 17 13 17 19 15 34 29 2 3 16 19 100 100 30 32 21 23 49 46 100 100 3.67 4,08 4,14 4,62 44 8 21 28 100 17 37 19 10 2 16 100 50 20 30 100 5,5 Ind11 Pag. 26 03 03 X X

Historisch Centrum Leeuwarden

Raadsverslagen van de gemeente Leeuwarden, 1865-2007 (Bijlagen) | 2000 | | pagina 604