INHOUDSOPGAVE INLEIDING 1 HOOFDSTUK 1 STAND VAN ZAKEN PROGRAMMA INFRASTRUCTUUR 1999 1.1. Algemeen 3 1.2. Masterplan/VMP Binnenstad 3 1.3. Langzaam verkeersvoorzieningen 3 1.4. Verkeers-Milieu-Plan 4 1.5. Voorzieningen Openbaar Vervoer 4 1.6. Verkeersveiligheid 4 HOOFDSTUK 2 TOELICHTING (MEERJAREN)PROGRAMMA INFRASTRUCTUUR 2.1. Algemene inleiding 5 2.1.1. Grondexploitatiegebieden 5 2.1.2. Procedure 5 2.1.3. Verantwoording 5 2.1.4. Uitvoeringsplanning 5 2.2. Investeringsvolume stelpost infrastructuur 6 2.3. Ontwikkelingen in 1999 6 2.3.1. Plan van Aanpak/Uitvoeringsfasering BNS 6 2.3.2. Decentralisatie subsidiegelden 7 2.3.3. Meerjaren Ontwikkelingsprogramma in het kader van GSB en ISV 1 2.3.4. Verkeersknelpunten Leeuwarden 7 2.4. Woonomgeving 8 2.4.1. Algemeen 8 2.4.2. Uitbreidingsgebieden 8 2.4.3. Programma 2000 9 2.5. Stadsgewest Leeuwarden/Stedelijk knooppunt 9 2.5.1. Staande-mast-route 9 2.5.2. Programma 2000 10 2.6. Plan van Aanpak Binnenstad Nieuwe Stad 10 2.6.1. Algemeen 10 2.6.2. Infrastructurele projecten 10 2.6.3. Programma 2000 11 2.7. Langzaam verkeersvoorzieningen 11 2.7.1. Fietsroutes 11 2.7.2. Programma 2000 12 2.8 Rioleringen 12 2.8.1. Gemeentelijk rioleringsplan 1997-2001 (GRP) 12 2.8.2. Vervanging rioleringen en gemalen 12 2.8.3. Verbeteringen 14 2.8.4. Financiering 14 2.9. Infrastructurele voorzieningen openbaar vervoer 14 2.9.1. Stelpost openbaar vervoer 14 2.9.2. Openbaar vervoersassen 14 2.9.3. Egalisatiereserve openbaar vervoer 15 2.9.4. Programma 2000 15 2.10. Verkeersveiligheid 15 2.10.1. Stelpost verkeersveiligheid 15 2.10.2. Duurzaam Veilig 15 2.10.3. Programma 2000 16

Historisch Centrum Leeuwarden

Raadsverslagen van de gemeente Leeuwarden, 1865-2007 (Bijlagen) | 2000 | | pagina 96