Artikel 9
1. Voorzitter van de commissie îs de burgemeester van de centrale gemeente.
2. Bij afwezigheid wordt de voorzitter vervangen door een ander lid van de
commissie, aan te wijzen door de commissie.
Artikel 10
1. De voorzitter is belast met de leiding van de vergaderingen van de
commissie
2. Hij bevordert een spoedige afdoening van zaken.
3. Hij tekent de stukken die van de commissie uitgaan.
4. Hij vertegenwoordigt de commissie, maar kan deze vertegenwoordiging aan
een door hem aan te wijzen gemachtigde toevertrouwen
Artikel 11
1. Een of meer leden van de raden van de gemeenten kunnen de voorzitter
inlichtingen vragen.
2. De inlichtingen worden schriftelijk gevraagd en in afschrift toegezonden
aan de raad van de betrokken gemeente.
3. De inlichtingen worden zo spoedig mogelijk, in schriftelijke vorm ver-
strekt en in afschrift toegezonden aan de raad van de betrokken gemeen
te.
Artikel 12
1. Als secretaris van de commissie treedt op een daartoe door de commissie
uit het personeel van de centrale gemeente aan te wijzen functionaris
2. De secretaris staat de commissie bij ailes wat de aan de commissie
opgedragen taken betreft terzijde.
3. Hij maakt van de vergaderingen van de commissie een verslag, dat in een
volgende vergadering ter vaststelling wordt aangeboden.
4. Door hem worden aile stukken die van de commissie uitgaan mede onderte-
kend
Artikel 13
1. De centrale gemeente benoemt, schorst en ontslaat het personeel van de
reinigingsdienst op voordracht van de commissie.
Artikel 14
De centrale gemeente is belast met de zorg voor en het toezicht op de
bewaring en het beheer van de archiefbescheiden van de reinigingsdienst.
Artikel 15
1. De dagelijkse leiding van de reinigingsdienst berust bij de directeur
van gemeentewerken van de centrale gemeente.
3