zij vertegenwoordigen zich met de voorgenomen herbenoeming akkoord
hebben verklaard.
5. De leden kunnen maximaal een aaneengesloten periode van acht jaar
zitting hebben in de beleidscommissie welzijnszaken, met uitzondering
van het in artikel 2, lid 1 sub b bedoelde lid.
6. Het lidmaatschap van de beleidscommissie welzijnszaken kan altijd op
eigen verzoek worden beeindigd.
Dit verzoek wordt schriftelijk bij burgemeester en wethouders inge-
diend.
7. In ontstane vacaturesanders dan door periodiek aftreden, wordt
binnen drie maanden voorzien.
8. Het lidmaatschap van de beleidscommissie welzijnszaken eindigt
eveneens
a. bij het verlies van de hoedanigheid (genoemd in artikel 2, lid
1) waarin de benoeming plaatsvond;
b. door overlijden;
c. door onder-curatele-stellen.
9. Het in de tussentijdse vacature benoemde lid neemt op de rooster van
aftreden de plaats in van degene, wiens vacature hij/zij vervult.
Artikel 4 Dageliiks bestuur
1. Het dagelijks bestuur van de beleidscommissie welzijnszaken bestaat
uit
een voorzitter;
een waarnemend voorzitter;
een lid; en
de in het 3e lid genoemde secretaris.
2. De beleidscommissie welzijnszaken benoemt uit zijn midden een voor
zitter en een waarnemend voorzitter.
3. De in artikel 2, lid 3 bedoelde gemeente-ambtenaar treedt op als
secretaris van de beleidscommissie welzijnszaken.
4. De secretaris verzorgt de administratie van de beleidscommissie
welzijnszaken, waaronder ondermeer wordt gerekend het verzenden van
de uitnodigingen.
Tevens verstrekt hij de beleidscommissie welzijnszaken alle informa-
tie, die voor een goede uitoefening van zijn taak nodig is.
5. Alle stukken, die van de beleidscommissie welzijnszaken uitgaan
worden door de voorzitter en de secretaris ondertekend.
Artikel 5 Werkwiize
1. De beleidscommissie welzijnszaken vergadert tenminste 6 keer per jaar
en verder zo vaak als de voorzitter of tenminste eenderde deel van de
leden dit nodig acht.
2. De vergadering vindt geen doorgang, indien de helft of meer dan de
helft van het aantal stemgerechtigde leden niet aanwezig is.
3. Indien het in lid 2 bedoelde quorum niet wordt behaald wordt de
vergadering uitgesteld.
Binnen 14 dagen wordt dan een nieuwe vergadering met dezelfde agenda
uitgeschreven
4. Wordt het quorum op de in lid 3 bedoelde vergadering opnieuw niet
behaald dan brengen de op dat moment aanwezige leden advies uit aan
het college van burgemeester en wethouders over de stand van zaken en
de te nemen maatregelen.
3