Het burgerservicepunt (BSP) wordt elke week in Stienser Omroeper vermeld maar zou wel meer
aandacht kunnen krijgen.
Wethalder Keizer: Der wurde op dit stuit farianten fan Middelsee III op helberens undersocht. De
underfinings mei de nije metoade fan opheljen fan tuken binne geunstiger as mei de aide. Ynkoarten
komt der in memo oer.
Oangeande it iepenbier grien kin er him fine yn de taheakking oangeande 'het goed functioneren en
aansturen van de buitendienst.' De passaazje oer de gemeente Stichtse Vecht is net sa'n gelokkich
foarbyld en kin wol fuortlitten wurde. As men konstant mei in lege beurs wurkje moat dan jout soks
frustraasjes en derom is it sa yn de programmabegrutting formulearre.
De hear De Kroon (PvdA): Elke gemeente hat fan de provinsje de opdracht om in underhaldsplan te
hawwen dat past by it budzjet.
Wethalder Keizer: Neffens him is it oarsom. Men wurdt ferge op it goed formulearjen fan
underhaldsplannen, mar benammen om de werklike steat fan underhald goed foar eagen te halden.
En der wurdt in budzjet foar frege.
De hear De Kroon (PvdA): De provinsje wol dat de gemeente in budzjet leveret by it underhaldsplan.
As dat budzjet net past by it underhaldsplan dan sil de tasichthalder dat net akseptearje. Moat men
wol sa'n foarset oan de provinsje jaan?
Wethalder Keizer: De provinsje ferliket it underhaldsplan mei it beskikbere budzjet.
Foar it doarpefuns wol er earst de behanneling fan agindapunt 15 ofwachtsje. Der komt ynkoarten in
Fuotten-op-tafel-sesje oer De Steens.
Twadde termvn
De hear Ketellapper(GBL): Binne der mear kalamiteiten buten dy mei de offier fan wetter?
De hear Ekas (GBL): Men moet lopende dit jaar langlopende leningen afsluiten. Floe zit het met de
rente daarvan? Is dat meegenomen in de begroting?
De personeelsformatie is momenteel 51,82 fte's. Men wil de ontbrekende fte's nog invullen. Is dat
nodig voor de resterende jaren als zelfstandige gemeente? Structureel staat de gemeente er in zijn
ogen niet goed voor.
De hear De Kroon (PvdA): De PvdA is troch de bank wiis mei de antwurden. Floe sit it lykwols mei it
ferskil tusken de begrutting en it underhaldsplan? Moat men net op syn minst besykje
underhaldsplannen te meitsjen foarde gebouwen, iepenbier grien en diken dy't passe by it budzjet?
It is neffens him net ferantwurde om underhaldsplannen fest te stellen der't gjin foldwaande budzjet
by is. It kolleezje moat dus mei underhaldsplannen komme dy't de ried dan fierder beoardiele moat.
De hear Flermans (GBL): Flij wijst erop dat men inderdaad aansprakelijk kan worden gesteld voor
tekortkomingen op dit gebied. Je moet zulke risico's dus wel via een voorziening waarborgen.
De hear Ketellapper(GBL): De ried woe de besunigings net weromdraaie. It kolleezje moat oanjaan
wat der al of net mei it budzjet dien wurde kin.
Fierder fynt er dat men net automatysk dingen bestelle moat allinne fanwegen it feit dat dy saken
ofskreaun binne.
De hear Keuning (CDA): Flij wijst op een voorbeeld waarbij handhaving bij een illegale takkenbult een
goed resultaat had.
De raad wilde de bezuinigingen die uit de BOT-sessies voortgekomen waren niet terugdraaien. Flij
4