syktekostenfersekering wurdt dus blykber in AV3 bedoeld. By de hushaldlike help 1 giet it fermogen
meitellen. It giet derby ek om geastlik kwetsbere alderen. Hy wol graach dat utsocht wurdt wat de
finansjele konsekwinsjes binne by it stellen fan de noarm op 120%.
De hear Van Diggelen (WD): Hij bedoelde dat er een paar keer in de stukken staat dat het college de
regelgeving nog nader uit moest werken. Kun je de verordening dan wel vaststellen?
Kan men met het participatiefonds binnen het budget blijven?
Komen de Klijnsma-gelden ookterug in de beleidsregels?
Punt 3 wordt dus nu niet besluitvormend behandeld?
Mefrou Bijsterbosch (PvdA): In hoofdstuk 5, artikel 15, lid lb, wordt het vermogen niet nader
omschreven. Wat wordt daaronder verstaan?
De norm van 130% voor de collectieve ziektekostenverzekering is een uitkomst van de verzekeringen.
Dat is toch ook het geval met betrekking tot het advies van de Kinderombudsman?
Zij sluit zich aan bij de wens met betrekking tot de 120%-norm bij huishoudelijke hulp 1 van de heer
Tigchelaar. Ook zij gaat ervan uit dat punt 3 terugkomt.
Wethalder Vos: Hy sil op de fraach oer it fermogen weromkomme.
Mei amendeminten stekt it soms nau. It kolleezje soe derom wol assistearje wolle by de
formulearring derfan.
De feroardering is beliedsearm.
It budzjet is feststeld op basis fan de histoaryske gegevens en de ferwachtingen. Men wurdt sa gau
mooglik foarljochte as der ofwikingen binne. Der wurdt strikt monitoard.
De beliedsregels sille altyd wat sizze oer de utwurking fan it earmoedebelied.
Hy giet derfan ut dat de nije syktekostenfersekering in AV3-model is. Mocht dat oars weze dan komt
er derop werom.
Oan hokker persintaazje tinkt it CDA by de bysundere bystan?
De hear Tigchelaar (CDA): Oan 120% fan it minimumlean. Der binne twa mooglikheden neffens him.
Op grun fan 4.1 fan de bystan, der't it fermogen yn meitelt en in oare mooglikheid foar hushaldlike
help 1 der't it fermogen net yn meitelt. Dy beide senario's wol er graach utwurke sjen.
Wethalder Vos: Hy hat sels spesifyk doeld op 4.1 fan de bysundere bystan. Hy hat der muoite mei dat
it CDA finansjele help hawwe wol by hushaldlike help 1 foar kapitaalkrachtige minsken fia it finansjele
fangnet. It giet him om de kombinaasje bysundere bystan en hushaldlike help 1 mei it finansjele
fangnet.
De hear Tigchelaar (CDA): Hy freget nei de beide berekkeningen en op grun derfan komt it CDA
eventueel wol mei moasjes en/of amendeminten.
De foarsitter: Hij stelt vast dat men de onderdelen 1 en 2 van het besluit 2014/78) niet terug hoeft
te zien. Er wordt besloten de onderdeel 1 en onderdeel 2 van het besluit bii meerderheid de heer
Ketellapper van GBL stemt tegen) aan te nemen.
Onderdeel 3 van het besluit (de nota "Naar een nieuw financieel vangnet") komt op 27 november
2014 ter besluitvorming terug op de agenda.
14