Houd rekening met de omwonenden bij de uitvoering van de plannen. Het moet een onverlicht fietspad worden, waarop geen bromfietsen toegestaan zijn. De hear Klaver (GBL): Er is veel over gezegd. GBL is op voorhand niet voor en niet tegen. leder plan moet degelijk worden beoordeeld. GBL heeft het vermoeden dat dit plan niet op een integere wijze is behandeld. Men kreeg erg laat informatie, er werd informatie achtergehouden en er waren rapporten die met een vooropgezet doel waren geschreven. Is het fysiek mogelijk en hoe staat het met de financien? Op de bijeenkomst van 11 mei was de combinatie van de drie elementen volgens de architect fysiek wel degelijk mogelijk. Hij heeft dat toen expliciet gevraagd en het antwoord was bevestigend. De NFLS wil zeer veel kosten voor haar rekening nemen en de exploitatie zou sluitend zijn. Alles is contractueel goed vast te leggen. Ook bij een mogelijk faillissement op de exploitatie. De gemeente zal er dus niet minder van worden. Het Dokkumer Lokaaltje kan voor Stiens toeristische en andere voordelen genereren. Ook als de NFLS failliet gaat dan hoeft dat de gemeente geen kopzorgen te kosten. Ga met de NFLS in gesprek over de inrichting van het voormalige spoortrace. De hear Dijkstra (FNP): Hy wol ek gjin wiidweidich ferhaal halde. Op de startnotysje stiet op side 2 'het college hecht grote waarde aan het coalitieprogramma en is voornemens hier uitvoering aan te geven door de aanleg van een voet- en fietspad'. Yn it koalysjeprogramma stiet it under it kopke Sport en rekreaasje. It is dus in rekreaasje-fytspaad. De hear Pot (WD): Het is een fietspad dat de recreatie ten goede komt. De hear Dijkstra (FNP): It kolleezje hat oan itfytspaad in oare ynterpretaasje jun (rjochting it kopke Ferkear en ferfier). As oerwaging wurdt u.o. neamd: 'het moet een veilige fietsroute zijn'. Mar dy is der no al by de grutte dyk lans. Derta binne tuskentiids ferskillende maatregels nommen. It kostet ruchwei tusken 5 ton en in miljoen. De gemeente hat lykwols hielendal gjin jild. Hy fernuvere him oer de utspraak fan de gemeente-advokaat dat er ek net oer bepaalde stikken beskikte. De FNP komt mei in amendemint. De hear De Kroon (PvdA): Der is in hiel protte sein, ek oer de PvdA. It giet de PvdA om it belang fan de boargers. De foarige kear hat er 6 oerwagings nei foaren brocht. It is in feilige rute en ek in koartere. Benammen ek foar de ferbining mei de skoallen en de sportlokaasjes. Minsken wolle graach in kuierruntsje meitsje. De aide spoarbaan makket in hiel protte fan sokke kuierkes mooglik en it past ek goed by it projekt Sporen op de klei. De PvdA kiest dus foar kuierjen en fytsen. It is de fraach oft men dat kombineare kin mei spoarfytsen. Adema/NFLS kaam mei twa 2 farianten. It spoarfytsen lei midden op de spoarbaan. Yn fariant 1 leit oan beide kanten in skulpepaad fan 50 sentimeter foar fytsen en kuierjen. By fariant 2 komt der skulpepaad fan in meter neist it spoar. De fytsers komme inoar dan ek tsjin. Dat binne gjin goede, feilige fytspaden. Ut de berekkeningen fan Adema docht bliken dat foar de smelste fariant 5,70 oan breedte nedich is. De gemeente hat de spoarbaan opmetten. It stik fan 3 km tusken Jelsum en de Pirn Mulierwei yn Stiens is derta net breed genoch. Op tolve fan de trettjin opmetten plakken is der gjin romte foar de smelste fariant. In skulpepaad fan in 1 meter foldocht net oan de easken en past ek net op it trasee. Der is dus gjin romte foar de kombinaasje fan fytsen, kuierjen en spoarfytsen. De hear Klaver (GBL): De heer Adema heeft gezegd dat het kadastraal wel mogelijk was. De hear De Kroon (PvdA): Dan moat men de spoarbaan breder meitsje en miskien in sleat tichtsmite. Dan moat men fan it wetterskip op syn minst op in oar plak wer romte foar wetter meitsje. Op in hiel protte plakken leit der in nivoferskil fan soms wol oardel meter. Sa'n ynrjochtingsoperaasje is yn de eagen fan de PvdA foislein unmooglik.

Historisch Centrum Leeuwarden

Notulen van de gemeenteraad van Leeuwarderadeel | 2015 | | pagina 10