Grou, 16 december 2003
... 2. Stichting Corporatieholding Friesland, gevestigd te Grou, ten deze
rechtsgeldig vertegenwoordigd door haar bestuurder de heer
F.J._Herberigs, nader te noemen: Corporatieholding Friesland.
vaarroute van Leeuwarden naar Grou via Goutum en Wir-
dum. De bewoners van Eagum maken bezwaar tegen het op
hogen van de brug ter plaatse. Verplaatsing van de
brug betekent dat de subsidie in gevaar
6. Vaarweg Leeuwarden - Goutum - Wirdum - Grou
Vaarweg Leeuwarden - Goutum - Wirdum Grou
klein station, en dan noem ik
even als voorbeeld het station Grou, dan zit je ongeveer op
kosten van 10 tot 15 miljoen gulden. Ik doe het even in
guldens, want als het gaat om dit aspect hebben we steeds ... gemak. Dat is echter een station, vergelijkbaar met Grou,
dat toch niet het station is zoals wij dat voor ogen hebben
bij Werpsterhoek, dat zal toch een wat grootschaliger ka
rakter moeten krijgen
die avonden in de binnenstad ophouden en de uitgestrektheid
van het totale politiedistrict, waar ook een recreatiekern
zoals Grou onder valt, dan is die extra inzet absoluut geen
overbodige luxe. Die
der yn de öfrüne jierren al in pear bedriuwen üt Wurdum
nei plakken buten üs gemeente gongen binne (bygelyks
Grou) en dêrtroch de wurkgelegenheid yn de gemeente Ljou
wert fermindert;
Grou, Dokkum of Sneek om het verleden van onze provincie te
proeven en te bewonderen. Het college vindt het noodzake
lijk om monumentale panden als kantoorgebouwen of koopap
partementen in het
de prognose voor de effecten van de ontwikkeling van
een hypermarché voor de winkelcentra (dagelijkse sec
tor) in Leeuwarden vallen in de categorie 2 tot 5%,
voor Grou de effecten oplopen tot 5 - 10
uitgevoerd door een makelaar uit Grou
en door de SAOZ. De conclusie van beide inspecties waren: waarde
vermindering. Iets later volgden de overige bewoners met een zelf
de claim. Het betreft hier dus duidelijk
foar
my net de mooglikheid jün om der myn ynbring yn te hawwen.
No is dy beslütfoarming sa goed as rün, no kin yn elk gefal
dizze opsje nei foaren ta brocht wurde, omdat dy sa'n grou-
we wearde hawwe kin
ook, het is gewoon een kwestie van
bedrijfsvoering, van keuzes en dan moet je constateren dat
de provincie er met name de voorkeur aan geeft om Akkrum en
Grou te laten meeprofiteren, boven een snellere
gegeven dat dit voor 3)4 jaar niet mogelijk is. Dat is o.i. een te
lange termijn. Als je kijkt naar de aquaducten in Grou en Akkrum,
hadden daar zowel de scheepvaart als het wegverkeer doorgang. Nu
krijgen