- 4 -
35. Schrijven van 31 juli 1984 van de gemeente Wormer inzake het
thema "Kernwapenvrije-gemeente"
36. Schrijven gedagtekend 26 juli 1984 met bijlagen van de Interim
Stuurgroep "Project Mensen Zonder Werk" met betrekking tot
het personeelsbeleid ten aanzien van het bedoelde project.
37. Kort verslag van het portefeuillehoudersoverleg milieu in
de Schoterwerven gehouden op 4 juli 1984.
38. Mededeling van 13 juli 1984 van de Griffier van de Eerste
Kamer der Staten Generaal, dat onze brief van 21 juni 1984
(korting op de uitkeringen - 1 juli pakket) ter kennis is
gebracht van de vaste commissie voor Sociale Zaken en Werkgelegen
heid.
De bedoelde brief is door de Eerste Kamer in de openbare vergade
ring van 26 juni 1984 voor kennisgeving aangenomen.
39. Brieven van 11 juli 1984 en 20 juli 1984 van het Openbaar
Lichaam Afvalverwijdering Friesland met betrekking tot de
begrotingen van het O.L.A.F. voor de jaren 1984 en 1985.
Het bezwaarschrift van mevrouw Lampe, genoemd onder punt 1, is
door ons college beantwoord bij brief van 29 juni 1984, welke
bij de raadsstukken ter inzage ligt.
De verkeerssituatie in de Finkebuorren te Akkrum (ingekomen stuk
onder punt 10) wordt in de komende raadsvergadering als agendapunt
opgevoerd
Ten aanzien van het ingekomen stuk genoemd onder 11 merken wij
op dat met de heren Bakker en Meester een aantal afspraken zijn
gemaakt, welke bij brief van 20 juli 1984 schriftelijk zijn vastge
legd. Bedoelde brief ligt ter inzage.
Voorgesteld wordt:
- het ingekomen stuk genoemd onder punt 34 in handen van ons college
te stellen voor nader advies
- de gemeente Wormer met betrekking tot het ingekomen stuk genoemd
onder punt 35 te informeren conform de werkelijke situatie
- het stuk genoemd onder punt 36 te betrekken bij de behandeling
van het agendapunt ten aanzien van de instelling van een bestuurs
commissie voor het Project Mensen Zonder Werk;
mondelinge toelichting onderzijds zal daarbij plaatsvinden waarbij
wel vast opgemerkt kan worden, dat de personeelsbezetting zal
moeten worden gehandhaafd op 48 uren (32 uur coördinator en
16 uur administratie)
- de overige ingekomen stukken voor kennisgeving aan te nemen.
Burgemeester en wethouders der gemeente Boornsterhem,
de secretaris, de burgemeester,
P.H. Starreveld. B.G.. Holtrop.