-16- De hear Bethlehem hat deselde fraach. Syn fraksje is it der mei iens dat der in ferkearsfeilichheidsplan makke wurdt. Hy wol der op wize dat soms mei lytse oanpassings al hiel wat te berikken is De voorzitter zegt dat bekend is dat de ambtenaar die de verkeerszaken afhandelt al meer dan een jaar ziek is. Het college heeft overwogen of het mogelijk zou zijn dat het maken van een verkeersveiligheidsplan zou worden uitbesteed, maar ook dan zal er interne capaciteit moeten zijn om dat te begeleiden. Het college vindt dat het voor de zomer aangepakt moet worden. Vervolgens wordt zonder hoofdelijke stemming conform het voorstel besloten. De voorzitter schorst om 22.30 uur de vergadering voor een korte pauze. Hij heropent de vergadering om 22.40 uur en stelt aan de orde agandapunt Voorstel totde definitievevaststelling vanverkeers- classif icatievanfrrygin J.W,dgVisserweipvgr Riochte Grou. alsmede het toekennen van een schadevergoeding van Ti. Stelwagen's Automobielbedrijf B.V. te Grou. De hear Renia seit dat de mearderheid fan syn fraksje it iens is mei de mearderheid fan it kolleezje en dat is dus tsjin in autobrêge. Yn earste ynstansje hie hy ek in lytse foarkar foar in autobrêge mar geandewei krigen de beswieren mear gewicht. Wat binne dan dy beswieren? Yn't foarste plak is der in noch net sa alde foarskiednis. Foar it oanlizzen fan Biensma wie jild nedich. Jild ek foar in nije brêge, ommers de alde siet de sântransporten yn it farwetter. Der kaam fan'e provinsje in miljoen mei omt sein waard dat de nije brêge mei de achterlizzende dyk in stik ferkearsproblematyk op'e Stasjonswei oploste. Om no samar ynienen dat wer slûpe te litten docht net konsekwint oan. In twadde argumint tsjin is dat de nije brêge dy't nochal heech wurdt en auto's en fytsers oerbringe moat de ferkearsfeiligens ek net befoardert. Troch de hichte wurdt it ûnoersichtlik en de ofrit oan'e súdkant is troch krusings beslist net sunder gefaar benammen net foar de fytsers. Dat net alle bewenners fan'e Buorkerij derom sitte te springen mei dúdlik wêze. In fjirde argumint tsjin is it stik kapitaal- ferneatiging dat plakfynt as it krúspunt by Snoek dat der krekt leit wer oanpast wurde moat. It argumint om ek nei de takomst te sjen wat de wenútwreiding fan Grou oanbelanget liket hout te snijen. Mar it giet dan dochs al gau oer 20 25 jier. Boppedat wie dat argumint ek wol bekind doe't de rie ynstimde mei in fyts-fuotgongersbrêge. It is mar alhiel de fraach of foar Grou-noard de autobrêge wol nedich is.

Historisch Centrum Leeuwarden

Boarnsterhim vergaderstukken gemeenteraad | 1991 | | pagina 18