-16-
De hear Bethlehem hat deselde fraach. Syn fraksje is it der mei
iens dat der in ferkearsfeilichheidsplan makke wurdt. Hy wol der
op wize dat soms mei lytse oanpassings al hiel wat te berikken
is
De voorzitter zegt dat bekend is dat de ambtenaar die de
verkeerszaken afhandelt al meer dan een jaar ziek is.
Het college heeft overwogen of het mogelijk zou zijn dat het
maken van een verkeersveiligheidsplan zou worden uitbesteed,
maar ook dan zal er interne capaciteit moeten zijn om dat te
begeleiden. Het college vindt dat het voor de zomer aangepakt
moet worden.
Vervolgens wordt zonder hoofdelijke stemming conform het
voorstel besloten.
De voorzitter schorst om 22.30 uur de vergadering voor een korte
pauze.
Hij heropent de vergadering om 22.40 uur en stelt aan de orde
agandapunt
Voorstel totde definitievevaststelling vanverkeers-
classif icatievanfrrygin J.W,dgVisserweipvgr
Riochte Grou. alsmede het toekennen van een schadevergoeding van
Ti. Stelwagen's Automobielbedrijf B.V. te Grou.
De hear Renia seit dat de mearderheid fan syn fraksje it iens is
mei de mearderheid fan it kolleezje en dat is dus tsjin in
autobrêge. Yn earste ynstansje hie hy ek in lytse foarkar foar
in autobrêge mar geandewei krigen de beswieren mear gewicht. Wat
binne dan dy beswieren? Yn't foarste plak is der in noch net sa
alde foarskiednis. Foar it oanlizzen fan Biensma wie jild
nedich. Jild ek foar in nije brêge, ommers de alde siet de
sântransporten yn it farwetter.
Der kaam fan'e provinsje in miljoen mei omt sein waard dat de
nije brêge mei de achterlizzende dyk in stik ferkearsproblematyk
op'e Stasjonswei oploste. Om no samar ynienen dat wer slûpe te
litten docht net konsekwint oan. In twadde argumint tsjin is dat
de nije brêge dy't nochal heech wurdt en auto's en fytsers
oerbringe moat de ferkearsfeiligens ek net befoardert.
Troch de hichte wurdt it ûnoersichtlik en de ofrit oan'e súdkant
is troch krusings beslist net sunder gefaar benammen net foar de
fytsers.
Dat net alle bewenners fan'e Buorkerij derom sitte te springen
mei dúdlik wêze. In fjirde argumint tsjin is it stik kapitaal-
ferneatiging dat plakfynt as it krúspunt by Snoek dat der krekt
leit wer oanpast wurde moat.
It argumint om ek nei de takomst te sjen wat de wenútwreiding
fan Grou oanbelanget liket hout te snijen. Mar it giet dan dochs
al gau oer 20 25 jier. Boppedat wie dat argumint ek wol bekind
doe't de rie ynstimde mei in fyts-fuotgongersbrêge. It is mar
alhiel de fraach of foar Grou-noard de autobrêge wol nedich is.