- 12 -
der rond te krijgen. Het volgende Boarnsterhim yn petear zal
onder andere gaan over het jeugdbeleid. In de voorjaarsnota
wordt alles ter tafel gebracht. Dat betekent dat ook de brugbe-
dieningstijden weer aan de orde komen. De Marrekrite laat elke
gemeente vrij om de brugbedieningstijden te regelen, daarover
zal geen discussie ontstaan.
Wethâlder De Boer seit dat de bedriuwen meibetel je sille oan de
revitalisearing fan bedriuwsterreinen. Yn Jirnsum is dat al bard.
De hear Zi j lstra freget him of oft de ried wol it foech hat 1
maaie as frije dei óf te skaffen. De 36-oerige wurkwike hat op
himsels neat mei 1 maaie te krijen. De 36-oerige wurkwike is der
foar om mear minsken oan it wurk te krijen en mei de fraach oft
it lean ferhege wurde moat as dat tiid ynlevere wurde moat. Ek
freget hy him óf oft it fersyk om 1 maaie óf te skaffen as frije
dei wol heart by de ûnderhannelings oer de 36-oerige wurkwike.
Aanst is it folgjende ütstel fan de V.V.D. noch om kristlike
feestdagen ek mar as frije dei óf te skaffen. Dêr fielt hy neat
foar.
Mevrouw Aukes zegt dat haar fractie verheugd is dat het college
aandacht heeft voor de gevolgen van de wet WOZ. Zij wacht de
voorstellen voor de begroting 1997 af. Een goede communicatie
hoeft niet op in communicatieplan te wachten. Pak de praktijk
van alledag aan. Haar fractie vindt dat de f 657.000,00 ten be
hoeve van ziektekosten en externe begeleiding uit de daarvoor
bestemde potten moet worden gehaald. Zij vraagt in de Marrekrite
te evalueren of uniforme brugbedieningstijden nog wel zin heb
ben. Het college wil wel met een deel van de motie aan de slag.
Zij ziet niet in dat de raad geen principe-uitspraak kan doen in
deze motie. Zij houdt daarom de motie overeind. Het moet duide
lijk zijn dat haar fractie niets heeft tegen de 1 meiviering.
Christelijke feestdagen zijn landelijk vastgelegde vrije dagen
en daarover kan de raad geen beslissing nemen.
De hear Van der Meulen seit dat eltse partij mear omtinken hawwe
wol foar de boargers. Krityske harkers sizze dat we dat al 12
jier sizze. Om no wier wat oan de kommunikaasje mei de boargers
te dwaan is in kommunikaasjeplan wol deeglik nedich. Ek de ried
kommunisearret net goed mei de boargers: der is ommers al hiel
wat yn Boarnsterhim bard wylst der noch hyltiten oare lûden
binne. It BBI-proses kin miskien wol langer duorje dan ferwachte
omt der wol in hiel koart tiidspaad ófpraten is. It hege ambys-
jenivo moat wol fêsthâlden wurde en ynset fan ekstra personiel
sjocht hy leaver net, mar as it moat sil syn fraksje dêr net
foar weirinne.
De hear Van der Baan seit dat it op't heden wriuwt tusken wat we
wolle en wat we kinne. Hy fynt dat de ried mear fanút wat we
kinne wei wurkje moat. Op grûn dêrfan moatte de prioriteiten
steld wurde. Hy hat twifels oer it nut fan Boarnsterhim yn
petear as it giet om it sosjaal-kulturele wurk. Der is troch in
ienfâldige ynventarisaasje al in protte boppe wetter te heljen.
Bygelyks de winsk om in opbouwurker oan te stellen. Hy wol wat
de brêgetiiden oanbelanget wachtsje op wat der binnen de Mar
rekrite regele wurdt. Der moat yn Fryslân in unifoarme regeling
komme, sa fynt syn fraksje. Hy stipet de moasje fan de V.V.D.
net, omt de ried net it foech hat 1 maaie as frije dei te skras-
N0T2105/O/H/BROUWERJ/12