- 9 -
dy't der al binne, sa as de ferkearsstruktuerfisy fan Grou.
Sjoen de ûndersiken dy't al dien binne soene de kosten fan dit
plan wol troch de helte kinne. Wurde de stikken dy't der al
binne ek meinommen yn de omskriuwing fan de opdracht? Neist it
beskikber stellen fan krediten heart der ek in kwantifisearing
..fan de amtlike ynset by.
Dy üntbrekt hjir. Hy mist yn de taakomskriuwing ek it parkearbe-
lied en omtinken foar de sosjale feilichheid. It beliedsplan soe
ek opset wurde moatte oan de hân fan de nije wetlike regeling
fan 1997. Der lizze ek gjin offertes by de stikken. Fierders
mist hy in plan fan oanpak mei in fasearing dêrby. De weromkeppe-
ling nei de befolking en oare advisearjende ynstânsjes moat ek
goed regele wurde. Koartsein, der binne noch al wat fragen dêr't
hy graach düdlikheid oer hawwe wol.
Mevrouw Aukes zegt dat het haar fractie verbaast dat er een
globaal plan voor de hele gemeente moet komen terwijl er vorig
jaar in een commissievergadering door een deskundige van het
R.O.F. allerlei nieuwe ontwikkelingen werden aangekondigd waar
nu met geen woord meer over wordt gerept. Er is een verkeerscom-
missie die al veel zaken heeft geïnventariseerd. Haar fractie is
bang dat ook dit verkeersbeleidsplan in de la zal verdwijen om
plaats te maken voor het volgende. Voor Grou is er een concrete
afspraak om de verkeersafwikkeling in relatie met het parkeren
te regelen. Dit nieuwe beleidsplan roept dan ook het beeld op
van "meer van het hetzelfde". Het college zou zich moeten be
raden op de vraag of er op korte termijn concreter en effectie
ver met plannen voor bepaalde dorpen kan worden gekomen. Zij
vindt ook dat er per dorp moet worden gekeken naar het verkeers
beleid in relatie tot bij voorbeeld dorpsvemieuwingsprojecten.
De hear Van der Baan ünderskriuwt foar in grut part de fragen
dy't al steld binne. Ek hy freget him óf oft dit nije plan ynpas-
ber is yn alles wat der al oan plannen en fisy's leit en oft it
kwalitatyf wat tafoegje sil. Der wurdt ek gjin skema oerlein
wêrút bliken docht wannear't it plan klear wêze moat. In finans-
jele fertaling fan de amtlike ynset, in tiidspaad en de útwur-
king fan de maatregelen binne no krekt hiele wichtige saken.
De hear Van den Berg seit dat syn fraksje leaver in oar útstel
sjoen hie. Hy nimt oan dat dit plan makke wurdt sadat de ried
fierder it ferkearsbelied fêststelle kin. Yn dy sin hie hy
graach it útstel sjen wollen mei dêryn ek in tiidspaad fan hoe't
it trasé fierder ófrun wurde sil. De taakomskriuwing foar de NHL
hie miskien ek wol wat krekter kinnen. Hy hopet dat de echte
taakopdracht dan ek wat better definiearre wurdt. Wannear kinne
der echte besluten oangeande it ferkearsbelied troch de gemeente-
ried nommen wurde?
Wethouder Van den Berg zegt dat college de raad geen verkeersbe
leidsplan wil opdringen als dat niet absoluut nodig zou zijn. Op
landelijk, provinciaal en gemeentelijk niveau wordt alom ge
tracht een duurzaam verkeersbeleid te ontwikkelen. Er zijn inder
daad al een aantal plannen tussen 1990 en 1994 gemaakt waar
achteraf niets mee is gedaan. Dit wil het college voor de toe
komst voorkomen. Daarom wordt er nu ingesprongen op het lande
lijke en provinciale beleid. Straks als het gemeentelijk beleid
in uitvoering komt is er ook subsidie voor te krijgen van provin
cie en rijk. De opdracht aan de NHL is gericht op het beleid wat
de raad kan maken. Hoofdmotief van dat beleid zal zijn: duurzaam
N0T0309/0/H/BR0UWERJ/9