- 9 - dy't der al binne, sa as de ferkearsstruktuerfisy fan Grou. Sjoen de ûndersiken dy't al dien binne soene de kosten fan dit plan wol troch de helte kinne. Wurde de stikken dy't der al binne ek meinommen yn de omskriuwing fan de opdracht? Neist it beskikber stellen fan krediten heart der ek in kwantifisearing ..fan de amtlike ynset by. Dy üntbrekt hjir. Hy mist yn de taakomskriuwing ek it parkearbe- lied en omtinken foar de sosjale feilichheid. It beliedsplan soe ek opset wurde moatte oan de hân fan de nije wetlike regeling fan 1997. Der lizze ek gjin offertes by de stikken. Fierders mist hy in plan fan oanpak mei in fasearing dêrby. De weromkeppe- ling nei de befolking en oare advisearjende ynstânsjes moat ek goed regele wurde. Koartsein, der binne noch al wat fragen dêr't hy graach düdlikheid oer hawwe wol. Mevrouw Aukes zegt dat het haar fractie verbaast dat er een globaal plan voor de hele gemeente moet komen terwijl er vorig jaar in een commissievergadering door een deskundige van het R.O.F. allerlei nieuwe ontwikkelingen werden aangekondigd waar nu met geen woord meer over wordt gerept. Er is een verkeerscom- missie die al veel zaken heeft geïnventariseerd. Haar fractie is bang dat ook dit verkeersbeleidsplan in de la zal verdwijen om plaats te maken voor het volgende. Voor Grou is er een concrete afspraak om de verkeersafwikkeling in relatie met het parkeren te regelen. Dit nieuwe beleidsplan roept dan ook het beeld op van "meer van het hetzelfde". Het college zou zich moeten be raden op de vraag of er op korte termijn concreter en effectie ver met plannen voor bepaalde dorpen kan worden gekomen. Zij vindt ook dat er per dorp moet worden gekeken naar het verkeers beleid in relatie tot bij voorbeeld dorpsvemieuwingsprojecten. De hear Van der Baan ünderskriuwt foar in grut part de fragen dy't al steld binne. Ek hy freget him óf oft dit nije plan ynpas- ber is yn alles wat der al oan plannen en fisy's leit en oft it kwalitatyf wat tafoegje sil. Der wurdt ek gjin skema oerlein wêrút bliken docht wannear't it plan klear wêze moat. In finans- jele fertaling fan de amtlike ynset, in tiidspaad en de útwur- king fan de maatregelen binne no krekt hiele wichtige saken. De hear Van den Berg seit dat syn fraksje leaver in oar útstel sjoen hie. Hy nimt oan dat dit plan makke wurdt sadat de ried fierder it ferkearsbelied fêststelle kin. Yn dy sin hie hy graach it útstel sjen wollen mei dêryn ek in tiidspaad fan hoe't it trasé fierder ófrun wurde sil. De taakomskriuwing foar de NHL hie miskien ek wol wat krekter kinnen. Hy hopet dat de echte taakopdracht dan ek wat better definiearre wurdt. Wannear kinne der echte besluten oangeande it ferkearsbelied troch de gemeente- ried nommen wurde? Wethouder Van den Berg zegt dat college de raad geen verkeersbe leidsplan wil opdringen als dat niet absoluut nodig zou zijn. Op landelijk, provinciaal en gemeentelijk niveau wordt alom ge tracht een duurzaam verkeersbeleid te ontwikkelen. Er zijn inder daad al een aantal plannen tussen 1990 en 1994 gemaakt waar achteraf niets mee is gedaan. Dit wil het college voor de toe komst voorkomen. Daarom wordt er nu ingesprongen op het lande lijke en provinciale beleid. Straks als het gemeentelijk beleid in uitvoering komt is er ook subsidie voor te krijgen van provin cie en rijk. De opdracht aan de NHL is gericht op het beleid wat de raad kan maken. Hoofdmotief van dat beleid zal zijn: duurzaam N0T0309/0/H/BR0UWERJ/9

Historisch Centrum Leeuwarden

Boarnsterhim vergaderstukken gemeenteraad | 1996 | | pagina 17