Side 11
maar dat de inzet hiervan over drie beleidsterreinen verdeeld moet worden, te weten onderwijs,
zorg en veiligheid.De FNP fractie sloot zich hierbij aan en gaf aan, mede gezien de bezuinigingen,
een afweging tegen de andere gesubsidieerde banen, die mogelijk even belangrijk of belangrijker
zijn, te willen maken. Later in vergadering, insteming met drie plaatsen. Het CDA steunt het
voorstel om de WIW- en ID-banen over de drie sectoren te verdelen. VVD instemming met het
voorstel over de kinderopvang en de invulling WIW- en ID-banen; uit de B en W-besluitenlijsten
van 7 en 28 oktober 2003 blijkt dat B en W voorbij zijn gegaan aan de wens van de raad. Zo
heeft het college de subsidie ingetrokken voor o.m. de Bobob (onderwijs) en Zorggroep Noorder
breedte (Nij Friesmahiem), Stichting Palet en Leppeheim, allen Zorgsector; uit de begroting 2004
"veiligheidszorg en politie" blijkt, dat de vergoeding dorpswachten van 44.470 naar 98.070
wordt opgetrokken, terwijl de toekenning van de uren bestuurlijke ondersteuning stijgt van
19 205 naar 44.268; er nog geen evaluatie inzake de inzet van dorpswachten, verleden en
toekomst heeft plaatsgevonden. Besluit: a. De raad van Boarnsterhim in vergadering bijeen be
sluit vooralsnog geen structurele gelden vrij te maken voor de dorpswachten, maar incidenteel
19530 voor het eerste kwartaal van 2004. b. De besluitvorming over de eventuele toekomstige
inzet van dorpswachten te betrekken bij de afweging/takendiscussie van maart/april 2004. c. Het
overblijvende bedrag (2/3 deel) van 39070 in 2004 te zetten voor (ex) ID/WIW-ers m onderwijs
en zorg."
De beäntwurding fan it kolleezje
Dijkstra (portefúljehâlder): Hat yn de wurden fan de ried in protte kreative opmerkingen heard,
mar ek it duel yn stee fan fan it dualisme preaun. Kin dochs fêststelle dat kolleezje en ried mei de
útgongspunten op itselde paad sitte. De ried bestiet by graasje fan it ferskil. It kolleezje moat de
ried folgje en dwaan wat de ried opdroegen hat. It kolleezje soe syn wurk better dwaan kinne
neffens guon riedsleden. It kolleezje ropt de ried op om op it goede momint de goede kaders oan
te jaan. Dat bart net yn sa'n heech tempo. Ried en kolleezje sille mei inoar oparbeidzje moatte.
Yn de bedriuwsfiering sil de kostentarekkening en de behearsberheid ferbettere wurde moatte.
Der sil struktureel 727.000 út de bedriuwsfiering komme moatte. Dat is in swiere opjefte, dy't
aiiinne útfierd wurde kin as der helderheid oer de ferwachtings en taken is. Dêroer sil men it iens
wurde moatte. Inoar behoedzje foar wurk dat net persee needsaaklik is. De bui is noch net oer.
De benchmark kin in ynstrumint wêze, mar dêrby goed rekken hâlde mei eigen belied en net al-
linne nei algemien gemiddelde sjen. Yn de organisaasjeûntwikkeling sil mei de ried sjoen wurde
moatte hoe't der miskien foardiel ynboekt wurde kin op regionalisearring, outsourcing, ekstem
personiel sa't GB2000 dat foar stiet.
Postma (GB): It giet net om it ynboeken no, mar foar it belûken by de takendiskusje yn
maart/april. Dêrfoar moat wol ûndersyk dien wurde.
Dijkstra (portefúljehâlder): Dielt dy opfetting en ek dy oer steapeling fan belied. As de begelie-
ding fan it proses fanút it presidium plakfynt, dan bestiet it gefaar dat der ynhâldlik bemuoienis
wêze sil.
De Vries (PvdA): Freget wêrom as soks by it presidium grutter wêze soe as by in riedsbrede
wurkgroep.
Dijkstra (portefúljehâlder): De óf spraak leit der dat it presidium him net mei ynhâldlik taken
dwaande hâlde moat. Yn it ôfrûne jier hat de ried wolris om mear stjoering frege. Oangeande de
troch GB2000 ynbrochte fakatuerestop: kolleezje en ried hawwe har eigen ferantwurdlikheid en
de ried moat net útfierder yn it proses wurde. Hy soe dêrmei it proses opkeare kinne. It ryk
sjocht de gemeente hyltyd mear as útfieringsloket. Men moat wol in eigen kleur jaan oan de ge-
04. Ferslach 11nov2003/absh/11