Pagina 5 huidige sfeer. Kleinschaligheid, differentiatie van functies en het informele karakter. De zachte natuurlijke overgang tussen water en land; 5.2 het bouwplan op de locatie Groene Kruisgebouw moet worden aangepast zodat het past bij het huidige karakter en dorpsbeeld van het dorp Grou; 6.1 de lengte en de vorm van de pier geen meerwaarde geeft voor de haven: door de lengte van de pier zal een te grote concentratie van vaarbewegingen optreden op een zeer onveilige kruising met het Prinses Margrietkanaal, de vorm biedt geen bescherming van de afgemeerde schepen voor een uit het roer lopend vrachtschip en daarnaast is onvoldoende bewezen dat dichtslibben van de haven niet versneld op zal optreden; Besluit: In te stemmen met het Visieplan Wetterfront, met uitzondering van: uitgraven van de gedempte haven en de oude waterloop naar de hellinghaven; het aanleggen van een moerasachtig gebied; de bouwplannen op de locatie Groene Kruisgebouw; en met de aanvulling dat: de hele wandelroute rolstoel toegankelijk moet worden gemaakt; de pier moet worden ingekort en onderzocht moet worden of een andere vorm van de pier een betere bescherming biedt van aangemeerde schepen bij calamiteiten zoals een uit het roer lopend vrachtschip, en gaat over tot de orde van de dag". De foarsitter: Men spreekt over het 'Visieplan Waterfront' en de locatie Groene Kruisgebouw valt daarbuiten. Daarom kunnen van het amendement de punten 5.1 en 5.2 en het derde aandacht streepje bij het besluit niet meegenomen worden. De hear Van der Sluis (VVD): It sit allegearre wol oan elkoar fêst. It giet om it oansicht fan Grou. Hy wol de punten der lykwols wol úthelje as der sa'n beswier tsjin is. De hear Van der Meulen (CDA): De CDA-fraksje is tige wiis mei it 'Visieplan Waterfront'. In moe ras liket him op it foarstelde plak net gaadlik. De sloepen binne neffens de ûndernimmers mei dragers fan it toeristysk produkt, mar der geane dan wol parkearplakken mei ferlern. It moaiste plakje fan Grou moat net tichtset wurde mei auto's. De hear Janse (FNP): Hoe tinkt de hear Van der Meulen dan oer de parkearplakken op de Blikpô- le? De hear Van der Meulen (CDA): Dat leit wat oars as mei de Meersweg. De relaasje fan Grou mei it wetter moat fersterke wurde. As men genôch plakken kreëare kin dat soe it iepen graven fan de Boerewâl in moaie saak wêze. De hear Bouma (VVD): It is dan wol in ferskowing fan problemen. Wat is neffens de hear Van der Meulen de konkrete oplossing dêrfoar? De hear Van der Meulen (CDA): Yn de totale fisy foar Grou moat in oplossing fûn wurde foar it probleem, mar net oan it wetter. Hy Is bliid dat GWS akkoart is mei de ferpleatsing. Mei Aqua Marina moat der noch oerlis komme en dat hat wol de soarch fan it CDA. De oanpaste strekdaam moat der komme. Hy is ek tige ynnommen mei de kuierrûte by de mar lâns. It CDA is minder wiis mei de finansjele kant fan de saak. Men hat noch gjin goed sicht op de realisaasje. De hear Janse (FNP): Grou moat opkreaze wurde. Foar de measte âlderen hoecht it net sa bot, mar foar de jongeren binne de oanpassingen nedich. Projektburo's en Kompasjilden binne der om de skientme-operaasje út te fieren. Men moat der by dy operaasje om tinke dat eardere skient- ferslach 24-01 -2006/absh/5

Historisch Centrum Leeuwarden

Boarnsterhim vergaderstukken gemeenteraad | 2006 | | pagina 7