Samenvatting Dienstverleningsprofiel Gemeente Boarnsterhim versie 1.0 Missie van de dienstverlening Ik weet waar ik aan toe ben Ik heb in feite maar met één ingang te maken Ik ontmoet betrokken en deskundige medewerkers Ik hoef er niet eens om te vragen Ik word altijd geholpen Ik ervaar het contact als prettig Visie op de dienstverlening Wij richten de organisatie in naar vraagpatronen Wij bieden onze dienstverlening op een goed toegankelijke manier aan Wij zorgen ervoor dat de burger inzicht heeft houdt in zijn aanvraag Onze medewerkers zijn trots om voor de gemeente te mogen werken en laten dit ook zien Doelstelling van de dienstverlening Wij helpen de burger altijd Wij zorgen ervoor dat de burger weet wat er gaat gebeuren Wij werken met één aanspreekpunt Wij verbeteren de uitvoering continu Processen in de dienstverlening Wij stellen het proces boven de organisatie Wij behandelen de (vraag van de) burger binnen de publieksdienstverlening Wij leveren producten uitsluitend volgens vastgestelde procedures Wij onderscheiden primaire en secundaire processen Wij bewaken de voortgang van het proces in het belang van de burger Prestatienormen in de dienstverlening Wij helpen onze klant in één keer gned Wij leveren tijdig kwalitatief hoogwaardige producten Wij maken heldere afspraken en ko*en deze ook na Wij gaan verstandelijk om met incidenten Het dienstverleningsniveaii Wij tonen begrip Wij nemen de klantvraag serieus Wij bieden geborgenheid ilienstvcrlcningsprolïel Boarnsterhim - (\ersie l.O) 44-2007 pag 2 an 18

Historisch Centrum Leeuwarden

Boarnsterhim vergaderstukken gemeenteraad | 2007 | | pagina 27