Dienstverleningsprofiel Gemeente Boarnsterhim versie 1.0 Het kwaliteitsniveau We laten ons leiden door de burger Onze medewerkers beschikken over de benodigde kwaliteiten Alles klopt De organisatie Wij spreken elkaar aan op gewenst en ongewenst gedrag Onze organisatie bundelt de krachten Onze organisatie investeert in haar medewerkers Wij nemen beslissingen zo laag mogelijk in de organisatie Onze organisatie zorgt voor goed personeelsbeleid De cultuur van de publieksdienstverlening Ik ben er trots op daarvan deel te mogen uitmaken Wij voelen ons sterk Wij zijn zelf verantwoordelijk Wij beschikken over specifieke competenties De 'knip' in het proces Wij benoemen proceseigenaren Het belang van de klant staat voorop bij het bepalen van de knip Wij willen steeds meer dienstverlening naar voren toe brengen Wij optimaliseren de interne samenwerking De randvoorwaarden voor succes Wij zorgen dat onze medewerkers kunnen leren en groeien Wij zorgen voor een optimale huisvesting voor de publieksdienstverlening en voor onze medewerkers Wij zorgen voor een goede ondersteunende ICT omgeving dienstverlcningsproficl Boarnsterhim - (versie l.O) 4-4-2007 pag 3 van 18

Historisch Centrum Leeuwarden

Boarnsterhim vergaderstukken gemeenteraad | 2007 | | pagina 28