BOARNSTERHIM gemeente Bijlage 4 "basics op orde" Het op orde brengen van de formatie bevat verschillende elementen. Het gaat meer in het alge meen om: het aanbrengen van verschuivingen in de organisatie als gevolg van de reorganisatie (scheiding van beleid en uitvoering doorvoeren); het invullen van taken in de organisatie, waarvoor tot op heden geen formatie beschikbaar is (in het functieboek, behorende bij de reorganisatie, zijn bepaalde beleidsvelden niet be schreven, noch in formatie vertaald); het in neerwaartse zin bijstellen van de functieomvang van enige functies; bij de reorganisatie is in een aantal situaties een te optimistische inschatting gemaakt om trent de vereiste formatieomvang; uitbreiding van taken (veiligheid, APV, havenbeheer, beheerplannen). Uitgesplitst per afdeling dienen deze met de volgende functies te worden versterkt: Afdeling OD: Structureel Team financiën: 1 fte. medewerker crediteuren 1 fte. financieel specialist Incidenteel Team facilitaire dienstverlening: Voor de duur van drie jaar een boventallige medewerker, die een visie gaat ontwikkelen op de toekomst van het archief (denk met name aan de digitalisering), en leiding gaat geven aan de im plementatie daarvan. Afdeling Publiekszaken: Structureel 1 fte. administratieve ondersteuning Bijlage 4/odlb/'1

Historisch Centrum Leeuwarden

Boarnsterhim vergaderstukken gemeenteraad | 2009 | | pagina 75