Pagina 16 inzicht in de taak, organisatie en werkwijze van de betrokken school, de vereniging en de overige maatschappelijke of culturele instellingen; inzicht in de (mogelijke) kansrijke relaties die de specifieke instellingen onderling (kunnen) onderhou den en inzicht in de mogelijkheden om deze verbindingen te verdiepen of te verbreden; Vaardigheden invoelingsvermogen en communicatieve en sociale vaardigheden; vaardigheid in het coördineren van medewerkers, vrijwilligers en stagiaires; vaardigheid in het overdragen van kennis en vaardigheden; vaardigheid in het samenstellen en organiseren van een samenhangend trainingsaanbod gericht op het bevorderen van de sportieve, conditionele of fysieke ontwikkeling van kinderen. CONTACTEN met leerlingen/kinderen om de LO- en trainingsactiviteiten te bespreken en uit te leggen en om ont wikkeling, prestaties, resultaten c.q. problemen te bespreken; met ouders/verzorgers om de voortgang en ontwikkeling van de leerlingen te bespreken; met (potentiële) deelnemers aan trainingsprogramma's over kansen en mogelijkheden van het brede aanbod om hen te activeren tot deelname; met collega leraren/trainers e.d. over de eigen werkzaamheden in de vorm van collegiale besprekin gen/consultatie; met onderwijsinstellingen, wijkorganisaties, verenigingen, maatschappelijke instanties e.d. om de potentiële meerwaarde van samenwerking en afstemming voor zowel de leerling als de instel ling/organisatie zichtbaar te maken en om onderlinge afstemming te stimuleren. 2 05 Bijlage Beleid IBS v08-07-09/bpde, 16

Historisch Centrum Leeuwarden

Boarnsterhim vergaderstukken gemeenteraad | 2009 | | pagina 50