Voor wat betreft het rapport van de commissie van wijze mannen en het standpunt van
Gedeputeerde Staten merkt de portefeuillehouder op dat dit hun verantwoordelijkheid is en wij dit
onvoldoende draagkrachtig vinden.
De portefeuillehouder geeft aan betreffende het punt "Visie"dat geprobeerd zal worden de wensen
van de dorpen zo goed mogelijk in te brengen.
Op de vraag betreffende de brief van het college van Leeuwarden aan hun gemeenteraad antwoordt
de voorzitter dat deze brief nog van februari was en daarom het besluit werd afgewacht.
De bestemming van ons gemeentehuis en andere gemeentelijke panden is een aandachtspunt.
Twadde termyn:
De heer Hemminga fynt it posityf dat de rieden fan Leeuwarden en Heerenveen de ried fan
Boarnsterhim folgje. Gemeentebelangen wol him der foar ynsette om alfêst mei de fraksjes út oare
gemeenten besykje om op ien "lijn" te kommen en net wachtsje oant der in weryndielingsadvys
leit. Oangeande it stânpunt fan Gedeputeerde Staten jout hy oan dat wy stean foar ús kar en dat
wy dit ek nei foaren bringe moatte by it kolleezje fan GS sadat GS hjir rekken mei hâlde kin.
De hear Van der Woude leit nochris de klam op de posysje fan de griffier(s) yn dit proses en fynt
dat sy in fêst plak hawwe moatte yn de projektgroep.
Hy fynt dochs dat in brede klankbordgroep in trochslachjouwende stim ha moat yn it selektearjen
fan in foarsitter stuurgroep, neffens him wurdt dit ek de foarsitter fan de klankbordgroep.
Hy hat seis fanút syn fraksje al aksje ûndernaam om mei kollegafraksjes fan Leeuwarden en
Heerenveen oerlis te hawwen. Hy jout oan dat it wichtich is om sa breed en "gezamenlijk"mooglik
en yn iepenbierens dit proses yn te gean.
Mefrou Veldstra fynt ek dat de griffier(s) in fêst plak hawwe moatte yn it proses. It is in goede
sugestje om kontakt te hawwen mei oare fraksjes fan de oare rieden, dit hat FNP yn in earder
stadium ek al dien.
De FNP fynt de "Visie" te smel en wol graach dat de speerpunten meinommen wurde foardat it
weryndielingsadvys op tafel leit.
De hear Bouma jout oan dat de VVD earder ek al kontakt hân hat mei oare fraksjes út de oare
rieden en dêr die bliken dat it minder libbet as yn Boarnsterhim.
Hy stipet it dat nochris oanjûn wurdt by oare gemeenten dat Boarnsterhim skjin oplevere wurdt.
De hear Zijlstra fynt dat fan tefoaren oanjûn wurde moat wat der yn de "ontwikkelingsschets"
stean moat ek sjoen "dorpsoverschrijdende" saken en ús ambysjes.
Oangeande de klankbordgroep merkt hy op dat dy earst allinnich wêze kin foar Boarnsterhim en dat
letter oare gemeenten derby belutsen wurde ek de kar foar in eksterne foarsitter heart dêrby.
De griffier soe in permanintere rol krije moatte en it kin wol mear oanjûn wurde by oare gemeenten
dat Boarnsterhim skjin opleverd wurdt.
De heer Frensel concludeert dat met het terugkomen van bepaalde standpunten voor herbevestiging
deze ook kunnen worden heroverwogen. Naar aanleiding van de brief van het college van
Leeuwarden aan de raad van Leeuwarden en het rapport van wijze mannen vraagt de heer Frensel
in hoeverre de bredere ontwikkeling effect heeft op onze planning.
D66 geeft aan dat niet alles in een klankbordgroep met alle raden hoeft worden overlegd maar dat
wanneer het besluitvormend wordt het wel wenselijk en zinvol is om dit in gemeenschappelijkheid
te doen.
De portefeuillehouder deelt mede dat opname in het schema van "klankbordgroep raden" ons
initiatief is. Het is belangrijk dat de raad erbij betrokken wordt maar het is de verantwoordelijkheid
van elke gemeente hoe zij hiermee omgaan. Voor een gezamenlijke klankbordgroep zou een eerste
bijeenkomst kunnen gaan over onze financiële positie waarbij de inspecteur van het Rijk een
toelichting geeft.
De projectgroep is een ambtelijk gebeuren en is uitvoering, hiervoor is de gemeentesecretaris
verantwoordelijk. De stuurgroep gaat over de aansturing van het proces en de politieke
besluitvorming zal plaatsvinden in de gemeenteraad.
De portefeuillehouder zegt toe dat in ieder geval onze griffier een positie krijgt in het proces.
Pagina 3