it
Transport
70.000
62.000,—
4.000,—
Transport
731.400,—
587.240,—
50.220,—
96.000
115.500,
31/»
6.500,—
8 April 1930,
g.g.k. 30 April
1930, no. 135
4
8 2
600,—
20.100,—
480,-
16.560,—
40,—
1.180,—
13 §3
15
500,—
13.600,—
440,—
11.320,—
20,—
760,-
8 7
13 1
47.300,—
39.000
38.960,—
33.000,—
2.780,—
2.000,—
48.000,—
3V4
4.000,—
21 Juli 1937,
g.g.k. 28 Juli
1937, no. 98
15
48.000,—
36.000,—
4.000,—
37.500
45.000,
31/2
2.500,—
17 Juni 1931,
g.g.k. 17 Juni
1931, no. 2
13 §2
15
8 2
13 §3
15
8.200,—
300,—
7.200,—
4.800,—
33.000,—
6.760,—
240,—
6.000,—
4.020,—
27.480,—
480,—
20,-
400,—
260,—
1.840,—
J 65.000,—
77.000,—
37e
4.000,—
30 Sept. 1937,
g.g.k. 6 Oct.
1937, No. 76
2
8 2
8 7
13 §5
9.500,—
600,-
42.100,—
24.800,—
8.000,—
510,-
35.590,—
20.900,—
500,—
30,-
2.170,—
1.300,—
24.000
33.000,
3.000,—
20 Sept. 1934,
g.k.k. 26 Sept.
1934, no. 129
13 §4
33.000,—
24.000,—
3.000,—
4.000,—
10.000,—
3
2.000,—
17 Mei 1938,
g.g.k. 25 Mei
1938, no. 128
15
10.000,—
4.000,—
2.000,—
45.000
65.000
52.500
110.000
3.000,—
15.000,—
18 Nov. 1936,
g.g.k. 25 Nov.
1936, no. 92
9 Febr. 1937,
g.g.k. 10 Febr.
1937, no. 115
8 7
13 §2
52.500,—
110.000,—
45.000,—
65.000,—
3.000,—
15.000,—
j 50.500,—
64.000,—
33/s
4.500,—
28 Juli 1938,
g.g.k. 10 Aug.
1938, no. 77
3
5
8 2
8 7
2.000,—
1.200,—
7.200,—
6.800,—
1.550,—
960,—
5.640,—
5.360,—
150,—
80,—
520,—
480,—
81.500
95.500,—
5.000,—
9 Febr. 1937,
g.g.k. 10 Febr.
1937, no. 134
8 2
13 §2
15
16.800,—
77.900,—
800,—
14.350,—
66.490,—
660,—
850,-
4.110,—
40,—
8 16
9 2
13 1
700,—
1.700,—
22.000,—
550,—
1.340,-
17.500,—
50,-
120,—
1.500,—
128.000
152.000,—
8.000
24 Juni 1937,
g.g.k. 30 Juni
1937, no. 103
8 2
13 §2
13 §4
55.400,—
52.600,—
13.300,—
46.700,—
44.200,—
11.200,—
2.900,—
2.800,—
700,—
13 §2
13 §3
15
21.400,—
300,—
700,-
16.810,
240,
550,
1.530,—
20,—
50,-
60.000
72.000,—
4.000,—
24 Juni 1937,
g.g.k. 30 Juni
1937, no.103
15
3
5
8 7
30.700,—
3.400,—
2.000,—
11.600,—
25.900,—
2.830,—
1.700,—
9.650,—
1.600,—
190,—
100,—
650,—
48.000,
60.000,—
4.000,—
5 Sept. 1938,
g.g.k. 15 Sept.
1938, no. 146
13 1
13 §3
13 §4
33.400,—
7.500,—
19.100,—
26.400,—
6.000,—
15.600,—
2.200,—
500,—
1.300,—
8 16
9 2
1.200,—
2.900,—
990,—
2.420,—
70,-
160,—
101.500,—
8.000,—
26 Jan. 1939,
g.g.k. 31 Jan.
1937, no. 87
2
5
600,—
5.300,—
480,—
4.100,—
40,—
400,—
13 §2
36.800,—
30.650,—
2.050,—
8 2
8 4
2.400,—
2.600,—
1.890,—
2.000,—
170,—
200,—
T ransporteeren
731.400,—
587.240,—
50.220,— 1
T ransporteeren
1.015.400,—
810.970,—
70.310,—
134
135
Bedrag der
schulden op
Oospron-
kelijk
Bedrag der
rente, waar
tegen de
gelden zijn
j opgenomen
Bedrag der
verplichte
Dagteekening
van het raads
besluit en van
Bedrag der schulden, verdeeld over
elk der hieronder vermelde
hoofdstukken
Aflossing
Opmer
1 Bedrag der
1 schulden op
j l Januari
1947
Oorspron
kelijk
Bedrag der
rente, waar
Bedrag der
verplichte
Dagteekening
van het raads-
Bedrag der schulden, verdeeld over
elk der hieronder vermelde
hoofdstukken.
Aflossingen
Opmer
1 Januari
1947
bedrag der
schuld
jaarlijksche
t aflossing
het goed
keuringsbesluit
van Ged. Stat.
S*
Oorspronkelijk
bedrag
Bedrag
op 1 Jan. 1947
per
hoofdstuk
kingen
bedrag der
schuld
tegen de
gelden zijn
opgenomen
jaarlijksche
aflossing
het goed
keuringsbesluit
van Ged. Stat.
a
Oorspronkelijk
bedrag
Bedrag
op 1 Jan. 1947
per
hoofdstuk
kingen
I
1
I
-> 2 /O
1 36.000,—
24-7-'44
rente van
3'i in 31/,
374
8-7-'44
rente van
3^ in 3'/i
372
278
28-7-'44
rente van
3 in 2'/,
372
372
372
35/i(i
1 77.500,-
374
1
1