Wo. 4975 d.
DE RAAD DER GEMEEWTE LEEUWARDEN;
Gelezen het voorstel van Burgemeester en Wethouders van 13 april 1978
(bijlage no. 128);
BESLUIT:
I. aan te kopen van de heer R. Tanahatoe, wonende te Leeuwarden, Keimpe-
mastraat 9> en diens echtgenote Grietje Pander, wonende aldaar,
het pand plaatselijk bekend Keimpemastraat 9» kadastraal bekend
gemeente Leeuwarden, sectie D, nummer 4536, groot 84 m2, voor een
koopsom van 38.000,en voorts onder de volgende bedingen:
1het onroerend goed wordt overgedragen met alles wat daarop of
daarin aanwezig is, voorzover door de wet als onroerend aangemerkt
wordende, en met alle daarop rustende erfdienstbaarheden en lasten
en daaraan verbonden rechten, doch ontruimd, vrij van huur, hypo
theek en beslag;
2. de levering geschiedt op de dag van het verlijden van de akte van
overdracht;
3. van de levering af komen alle zakelijke lasten en belastingen,
welke van het over te dragen perceel met opstal worden geheven,
voor rekening van de gemeente Leeuwarden;
4. de verkopers zijn tot geen andere vrijwaring gehouden dan tot die
wegens uitwinning;
5- partijen doen afstand van het recht tot het vragen van ontbinding
als bedoeld in de artikelen 1302 en 1303 van het Burgerlijk Wet
boek;
6. het risico van het gekochte komt voor rekening van de gemeente
Leeuwarden vanaf het moment van het tot stand komen van de defini
tieve akte van overdracht;
7» verkopers hebben zonder hiervoor enige vergoeding verschuldigd te
zijn het recht van voortgezet gebruik en bewoning van het over te
dragen onroerend goed tot uiterlijk 3 maanden na de datum van de
notariële eigendomsoverdracht, welke uiterlijk binnen 6 weken na
de datum van goedkeuring door Gedeputeerde Staten, zal dienen
plaats te vinden;
8. de definitieve akte van overdracht zal worden verleden ten over
staan van notaris Mr. W.J. Adema te Leeuwarden;
9. de kosten van overdracht komen voor rekening van de gemeente
Leeuwarden.
II. het onder I bedoelde perceel onder te brengen in het Woningbedrijf.
Aldus vastgesteld in de openbare vergadering
van
Voorzitter.
Secretaris.