te- Aard van de bezwaren,
rie.
Ingediend door
reolamant(e) no.;
op hoor- per
zitting. brief.
cde belangstelling van de consument 53.
mede afhankelijk is van voldoende
parkeervoorzieningen.
4. Er is bezwaar tegen het feit dat in de 58.
Grote Kerkstraat eenrichtingsverkeer
mogelijk blijft; dit in tegenstelling
tot het door de Raad aanvaarde struk-
tuurrapport Bagijnestraat waar deze
straat voor doorgaand verkeer is
afgesloten.
5. Er is bezwaar tegen dat de Sint Anthony- 58.
straat wordt aangegeven als "bereikbaar
heidsroute"; dit is niet nodig omdat
zich in deze straat geen funkties bevin
den waarvoor de bereikbaarheid van belang
i s.
6. Er is bezwaar te "en dat de Sacraments- 58.
straat een bereikbaarheidsroute wordt:
deze straat dient slechts toegankelijk
te worden voor bestemmingsverkeer
I. Parkeren e.d.
1. Er is bezwaar tegen het ontbreken (ook 14. 35»5<
in de toekomst) van voldoende parkeer
voorzieningen in het noordoosten van de
binnenstad (omgeving Tuinen-Voorstrcek)
omdat als gevolg daarvan het noordelijke
deel van de winkelbanaan niet goed kan
functioneren.
Er is bezwaar texen dat in het plan 16.
onvoldoende oplossingen worden aange
dragen voor de parkeernood (ook in de
toekomst) in de binnenstad met het
oog op een goed functioneren van het
winkelcentrum in de binnenstad.
3. Er is bezwaar tegen de bouw van een 21.
parkeerkelder onder het Wilhelminaplein
omdat het parkeren niet in- maar bij de
invalspoorten van de binnenstad dirnt
plaats te vinden.
4. Er is bezwaar tegen de bouw van een 39.
parkeerkelder en de daarmee samenhan
gende verkeersmaatregelen onder het
Wilhelminaplein omdat hiermede het
hinnenstadsmilieu op onaanvaardbare
wijze wordt aangetast (luchtvervuiling,
lawaaioverlast en verkeersonveiligheid)
en het langzame verkeer op onaanvaard
bare wijze wordt belemmerd.
Cate
gorie
- 7 -
Aard van de bezwaren,
Ingediend door
reclamant(e) no.:
op hoor- per
zitting. brief,
J. Diversen.
1. Er is bezwaar tegen dat in het plan 20.
geen aandacht wordt besteed aan het
waterverkeer.
2. Er is bezwaar tegen het vaststellen
van het Verkeersstructuur- en Uit
werkingsplan omdat:
a. eerst een structuurplan voor 55.
het gebied Schil-Oost dient te
worden vastgesteld;
b0 geen toetsing heeft plaats gevon- 55.
den aan Oriënterings- en Verste-
delijkingsnota;
c. een overzicht ontbreekt van met 55.
bewonersorganisatie en overige
betrokken instanties gevoerd
overleg (derhalve geen inspraak
is gepleegd);
d. een overzicht ontbreekt van de 55.
rapoorten die bij de samenstelling
een rol hebben gespeeld;
egeen informatie wordt verschaft 55.
over de bestaande en de te ver
wachten kwaliteit van het leef
milieu (geluidshinder, luchtveront
reiniging e.d.).