1980 1)
200
2.050
200
300
200
10
11
300
200
300
200
281
18
10
r
'WïeTffS
ongewij
'p-i^nn 19&0-1<?84
zig-d beleid
T NVEST K' H T W O S O v w M
MPHi
x f 1.000
u
I 0)
bo
t~i
o 3
p
0 M
CHRIJVING
Hui saanslui tingen
Meters
TOTAAL
(rentecorrectie voor ongeveer
54 van invloed op Alg.Dienst)
i
o) i i
-f» -H CO
P Pucd
CD cd r-C
O Ai <H
P cd P
CD <D cd CD
Pi bo-p -p
bO
P
•H
£-1
0)
-4-5
500
c
1 bo
G
1 1 0
co p
1 i CU
•H rH P
a> -H
•H rH P
p, cd ca
M
p. cd co
cd cd cd
P 0
cd cd cd
Ai P i-l
1 P
Ai P rH
11,6
7,8
79,4
1981
300
1 -955
250
1982
1983
~1 E3~
P
O -H
i> H
p o
M -P
cT
I 1 <D
•H rH -P
P. cd CO
cd cd cd
Ai rH
1.435
223
1 sr
ca P
0) -rl
u
G o,
1t -P
I I O
•H rH P
P, Cd CO
cd cd cd
Ai P r—i
1984
I *jj
C/3
(D *H
C O
r-i V
12
1 .435
179
1 .435
rr
I I <D
•H rH P
P, cd ca
cd cd cd
Ai H H
13
179
3€d
M
tb
I
100
142
144
E N
reiniging
BRANDWEER
Brandweer
autospuiten
personenauto's (inkl.1984
mobilifoon)
bestelauto
hulpverleningswagen
compressor voor perslucht
boot motor en trailer
commandowagen
Ontsmettingsdienstbestelautov
Yuilnisdienst: (op div.% ren
dabel te stellen)1981 ev.60%
kraakpersautos met container
belading v/u-180
vrachtauto's met kipper en
kraan v
laadkisten 80% rendabel)
v/u div
1) Zie kolom 5 Bijlage II A
17,75
32,75
32,75
17,75
17,75
27,75
17,75
32,75
17,75
22,75
17,75
223
18
39
6
223
21
40
50
4
11
184
65
33
12
1 38
49
31
9
15
184
49
33
138
31
223
22
55
184
65
40
33
12