No. 2874 a.
DE RAAD DER GEMEENTE LEEUWARDEN:
Gelezen het voorstel van Burgemeester en Wethouders van 26 februari
198 (bijlage no. 102);
BESLUIT
I. aan te kopen van J.P. de Wal, wonende te Leeuwarden, Koeplein 21, de
woning met aanhorigheden, plaatselijk gemerkt Koeplein 21kadastraal bekend
gemeente Leeuwarden, sectie F, nummer 4426, groot 148 centiare, voor een
koops®van 87.875,en voorts onder de volgende bedingen:
1het onroerend goed wordt overgedragen met alles wat daarop of daarin
aanwezig is, voorzover door de wet als onroerend aangemerkt wordende
en met alle daarop rustende erfdienstbaarheden en lasten en daaraan
verbonden rechten, doch vrij van huur, hypotheek en beslag;
2. de levering geschiedt op de dag van het passeren van de akte van eigen
domsoverdracht
3. van de levering af komen alle zakelijke lasten en belastingen, welke
van het over te dragen", onroerend goed worden geheven, voor rekening
van de gemeente Leeuwarden;
4. de verkoper is tot geen andere vrijwaring gehouden dan tot die wegens
uitwinning;
5. partijen doen afstand van het recht tot het vragen van ontbinding, als
bedoeld in de artikelen 1302 en 1303 van het Burgerlijk Wetboek;
6. het risico voor het over te dragen onroerend goed komt voor rekening
van de gemeente Leeuwarden vanaf het moment van het passeren van de akte
van eigendomsoverdracht;
7. verkoper heeft tot uiterlijk 6 maanden na het passeren van de akte
van eigendomsoverdracht het recht tot voortgezet gebruik van het over te
dragen onroerend goed zonder hiervoor aan de gemeente Leeuwarden eniger
lei vergoeding verschuldigd te zijn;
8. met ingang van 11 februari 1981 tot aan de datum van het passeren van de
akte van eigendomsoverdracht zal door de gemeente Leeuwarden aan de
verkoper over de koopsom een rente worden vergoed berekend naar 10
per jaar;
9. de kosten van overdracht komen voor rekening van de gemeente Leeuwarden;
II. het onder I. bedoelde perceel onder te brengen in het Grondbedrijf van dé
Dienst Stadsontwikkeling.
Aldus vastgesteld in de openbare vergadering
van
Voorzitter.
Secretaris.