6 - 2X VERDEELSTAAT VAN UITGAVEN EN INKOMSTEN - GEWONE DIENST VERDEELSTA - Uitgaven |Alg.beheers kosten Kate- gorie Omschrijving via derden via verre keningen generaal totaal Huisvesting reiniging 50 Direktie en administratie 51 Technische dienst 52.1 Toezichth persrein 52.2 Inkoop 53.1 Magazijn 53.2 Personeel werkpl. 54.1 Personeel reiniging 54,2 Werk plaatsen 55 Auto traktie 56 Vuil- 1 afvoe: 1 57 1 Veegdienst 210.00.0 Winter- dienst 210.00.1 Autowrakken 211.02 Vuilophaal dienst 721.00 Kontainer- dienst 721.01 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 1 17 18 19 20 21 00 Niet in te delen uitgaven en inkomsten 230.345,— 230.345,— 84.115, 1.000,— 134325 10 Salarissen en sociale lasten 3.949.200,— 3.949.200,— 592.255,— 31.305,— 257.845,-- 255.070,— 2.812.725, 20 Rente en afschrijvingen 581.535,— 243.330,— 824.865,— 16.015,— 46.195,— 4.505,— 437.290,— 11.745 43.795,— 207.595 44.465,— 30 Personeel van derden 22.300,— 22.300,— 16.480,— 5.820,— 31 Energie 186.690,— 750,— 187.440,— 50.440,— 88.365,— 33 Duurzame goederen 5.970,— 5.970,— 1.970,— 1.500,— 2.500,— 34 Overige goederen en diensten: 0- Overige personeelslasten 37.720,— 85.025,— 122.745,— 6.860,— 820,— 3.715,— 4.860,— 30945 53745 1 21.800,— 2- Burokosten 196.040,— 31.550,— 227.590,— 55.815, 84.980,— 3120 2.680,— 2.475,— 2165 1.850,— 6.890,— 100 9.925,— 56 .825 440,— 3- Subsidies, kontributiesbijdragen 2.510, 2.510,— 1.535,— 105 30,— 30,— 510,— 300,— 4- Belastingen, huren, verzekeringen 35.495 7.055,— 42.550 8.215, 27.610,— 825,— 225 5- Onderh. schoonm. geb./terr., enz. 126.235 58.670,— 184905 79760-- 9.490, 60.200,— 7- Uitrusting, dienstbenodigdhedenenz, 462.900,— 22.800,— 485700 1.175 600,— 18.750,— 185.680,— 10 .800 1 .69.760, 21570 35.865,— 750,— 8- Uitvoering adm. wetgeving 1.000,— 1.000,— 1.001 1 42 Overige inkomensoverdrachten 2.889.925,— 2.889.925 500 500,— 8.000,— 30.750, 500 2.542.300,— 280.000,— 8.727.865 449180 9.177.045,— 213.890, 749805 35.350 264.270,— 268.255,— 2.847.445,— 27.605,— 754.135,— 77.290 1 194.215 159.615, 2.977.135,— 325.655,— Af: Opbrengsten Reiniging 4.000,— 4.000 4.000,— 8.723.865,— 449180 9.173.045,— 2.973.135,— 50 Huisvesting 31270 3.730,— 9.435,— 11.865 107.740,— 28.335 32.490 1.925,— 14.820, 51 Algemene beheerskosten 16.580,— 102.030,— 68.820,— 9.810,— 24.100,— 353.620,— 13.775,— 14 .455 19.550,— 24.280 52.1 Technische dienst 1.115,— 32.285 18.365 3.895 52.2 Toezichth.personeel Reiniging 405.735,— 53.1 Inkoop 68.480 690,— 690,— 1 53.2 Magazijn 7.050,— 54.1 Personeel werkplaatsen 336.505,— 54.2 Personeel Reiniging 12.750,— 21.250,— 120.540,— $54.430 93.570,— 1.540.595,— 204.965. 55 Werkplaatsen 16.250,— 307.040,— 8.015, 35.275 14.110,— 3.205 56 Autotraktie 30.000,— 2.500,— 6.500,— 95.670,— 289.880 69100 455.095,— 79.340,— 57 Vuilafvoer 28.200 1.615 26.140,— 3.225,— Totaal toegerekende kosten 29.000,— 31.270, 20.310, 141.465 92.570,— 10.925,— 68250 867.095,-- 453.595,— 595.610,— •283.140. 218965 2.055.490,— 315.015,— Totaal direkte kosten 8.723.865,— 449180 9.173.045,— 213.890,— 749.805,— 35350 264270 268.255 2.847.445,-- 27.605,— 754.135,— 77 290 1 194.215 159.615. 2.973.135,— 325655 242.890,— 781.075,— 55660 405 .735 92.570,— 10.925,— 336.505,— 3.714.540,— 481.200,— 1.349.745,— 77 .290 1 Totaal lasten (inkl. verrekeningen) 9.173.045,— Ü77.355 378580 5.028.625,— 640670 Totaal baten (inkl. verrekeningen 5.782.385,— 4.383.660,— 615.430 i Saldi 3.390.660,— s- *«77.355 378580 644.965,— 25.240,— 6-29

Historisch Centrum Leeuwarden

Raadsverslagen van de gemeente Leeuwarden, 1865-2007 (Bijlagen) | 1989 | | pagina 219