Dienst Bestuurszaken Hiervoor is het reorganisatiebudget van f 2 miljoen bestemd. Met de doelen als in dit voorstel genoemd, kan de commissie in stemmen. Daarnaast is de. commissie van oordeel dat 1,5 a 2 jaar na de reorganisatie er een evaluatie-onderzoek dient plaats te vinden, met name gericht op de gewenste formatie-omvang in rela tie tot de taken. Dit onderzoek zou door een externe instantie moeten worden uitgevoerd. Overigens stemt de commissie in met onze voorstellen en principe besluiten De Raadsadviescommissie O.P.I. heeft ons voorstel in haar ver gadering van 21 december 1939 besproken. Deze commissie is van mening dat kan worden ingestemd met onze voorstellen en principe besluiten. Daarbij moet worden opgemerkt dat de GPV/SGP/RPF- fraktie zich zijn standpunt heeft voorbehouden en dat het stand punt van de VVD-fraktie niet bekend is. Wij stellen u voor te besluiten overeenkomstig het bijgevoegde ontwerp-besluit Burgemeester en Wethouders van Leeuwarden Mr. G.J. te Loo Burgemeester Mw. Ir. J.A. Lantermans, Secretaris Afdeling Bestuur en Beleid Afdeling Burgerzaken Afdeling Afdeling Afdeling Afdeling Interne Zaken Financiën Belastingen Pers., Org., Inf. Directeur Beleid Gemeentesecretaris Directeur Middelen secr. (pool) Bestuur en Beleid Bestuurs- ondersteuning Dienstverlening Gegevensbeheer Documentaire Financiën info Bestuursdienst Huishoudelijke Financiën dienst concern Centrale Systeem-ontwik- Tekstverwerking keling en beheer Beheer en Salaris Automatisering Belastingheffing Pers. Org., Inf. Invordering Pers. Org., Inf. concern Fiscaal-juridisch

Historisch Centrum Leeuwarden

Raadsverslagen van de gemeente Leeuwarden, 1865-2007 (Bijlagen) | 1990 | | pagina 32