6.1 Kwaliteit woonomgeving volgens inwoners (1 slecht, 10 goed)
6.2 Perceptie voorkomen buurtproblemen (0 nooit, 10 vaak)
6.3 Perc. inwoners dat (zeer) tevreden is over voorzieningen
7.1 Uitgaven onderhoud
7.2 Oordeel onderhoudsstaat inwoners tevreden en neutraal)
Item
Definitie
Door middel van een aantal stellingen en uitspraken hebben inwoners een mening
kunnen geven over hun woning en de buurt. Vervolgens is een schaalscore berekend.
Peildata
november 1996, november 1998, november 2000, november 2002
Bron
GSB-enquête
Verantwoordelijke sector
Bouwen en Wonen
Toelichting
Stellingen liggen vast in het kader van afspraken uitvoering GSB-enquête.
Item
Definitie
Door middel van een aantal stellingen en uitspraken hebben inwoners een mening
kunnen geven over hun woning en de buurt. Vervolgens is een schaalscore berekend.
Peildata
november 1996, november 1998, november 2000, november 2002
Bron
GSB-enquête
Verantwoordelijke sector
Bouwen en Wonen
Toelichting
Stellingen liggen vast in het kader van afspraken uitvoering GSB-enquête.
Item
Definitie
Aan de burger is gevraagd of hij of zij tevreden is over voorzieningen in hun buurt.
Peildata
november 1996, november 1998, november 2000, november 2002
Bron
GSB-enquête
Verantwoordelijke sector
Bouwen en Wonen
Toelichting
Opgeteld zijn hier de percentages die gelden voor tevreden en zeer tevreden.
Item
Definitie
Uitgaven onderhoud voor de onderscheiden categorieën, het totaal voor
personeelslasten, materialen etc., maar exl. overheadkosten zoals ambtelijke
aansturing
Peildata
1995, 1996, 1997 etc.
Bron
Produktbegroting
Verantwoordelijke sector
BOR
Toelichting
Item
Definitie
inwoners dat tevreden cq neutraal oordeelt over aantal aspecten van de
woonomgeving
Peildata
november 1995, december 1997, november 1999, november 2001
Bron
wijksignaleringssysteemenquête
Verantwoordelijke sector
Bouwen en Wonen
Toelichting