6.1 Kwaliteit woonomgeving volgens inwoners (1 slecht, 10 goed) 6.2 Perceptie voorkomen buurtproblemen (0 nooit, 10 vaak) 6.3 Perc. inwoners dat (zeer) tevreden is over voorzieningen 7.1 Uitgaven onderhoud 7.2 Oordeel onderhoudsstaat inwoners tevreden en neutraal) Item Definitie Door middel van een aantal stellingen en uitspraken hebben inwoners een mening kunnen geven over hun woning en de buurt. Vervolgens is een schaalscore berekend. Peildata november 1996, november 1998, november 2000, november 2002 Bron GSB-enquête Verantwoordelijke sector Bouwen en Wonen Toelichting Stellingen liggen vast in het kader van afspraken uitvoering GSB-enquête. Item Definitie Door middel van een aantal stellingen en uitspraken hebben inwoners een mening kunnen geven over hun woning en de buurt. Vervolgens is een schaalscore berekend. Peildata november 1996, november 1998, november 2000, november 2002 Bron GSB-enquête Verantwoordelijke sector Bouwen en Wonen Toelichting Stellingen liggen vast in het kader van afspraken uitvoering GSB-enquête. Item Definitie Aan de burger is gevraagd of hij of zij tevreden is over voorzieningen in hun buurt. Peildata november 1996, november 1998, november 2000, november 2002 Bron GSB-enquête Verantwoordelijke sector Bouwen en Wonen Toelichting Opgeteld zijn hier de percentages die gelden voor tevreden en zeer tevreden. Item Definitie Uitgaven onderhoud voor de onderscheiden categorieën, het totaal voor personeelslasten, materialen etc., maar exl. overheadkosten zoals ambtelijke aansturing Peildata 1995, 1996, 1997 etc. Bron Produktbegroting Verantwoordelijke sector BOR Toelichting Item Definitie inwoners dat tevreden cq neutraal oordeelt over aantal aspecten van de woonomgeving Peildata november 1995, december 1997, november 1999, november 2001 Bron wijksignaleringssysteemenquête Verantwoordelijke sector Bouwen en Wonen Toelichting

Historisch Centrum Leeuwarden

Raadsverslagen van de gemeente Leeuwarden, 1865-2007 (Bijlagen) | 1999 | | pagina 411