6 FINANCIEEL EINDRESULTAAT
Meerjarenperspectief
i
0
11!!!
345
inhoudelijk de mogelijkheid te geven van verantwoording dient hiervoor
een verantwoordingsmethodiek gemaakt te worden.
5. Voordracht aan het politieke bestuur.
Door de voordracht in beginsel te laten lopen via de perspectiefnota, zijn
college en raad altijd betrokkene in het besluitvormingsproces. Om het
draagvlak voor het SIOF binnen de organisatie te versterken stellen we
voor om in het adviestraject de directieraad te betrekken.
60
PERSPECTIEFNOTA 2002 - 2005
2001
2002
2003
2004
2005
Startpositie op l/l
4.165
2.329
-867
-332
345
Mutaties vlgs meerjarenraming 2001-2004
0
-3.985
16
271
0
2
Structurele uitzettingen en inkrimpingen
0
-873
-358
-202
40
3
Gemeentefonds
-1.787
2.703
223
-223
-595
Tussenstand
2.3/8
174
-986
-486
-210
4
Ombuigingen
4.1
Sociale pijler
0
580
77
942
942
4.2
Economische pijler
0
300
0
0
0
4.3
Fysieke pijler
0
126
-61
88
35
4.4
Rand voorwaarden
0
0
1.500
1.000
60
Subtotaal OMBUIGINGEN
1.006
1.516
2.030
1.037
Positie per 31/12
2.378
1.180
530
1.544
827
MUSMmmi
5
NIEUW BELEID
5.1
Sociale pijler
0
-1.214
-142
-479
-55
5.2
Economische pijler
0
-26
0
0
0
5.3
Fysieke pijler
0
-685
-300
-300
-772
5.4
Randvoorwaarden
-49
-122
-420
-420
0
Subtotaal NIEUW BELEID
-49
-2.047
-862
-1.199
-827
Eindstand 31/12
2.329
-867
-332
0
61
PERSPECTIEFNOTA 2002 - 2005