6 FINANCIEEL EINDRESULTAAT Meerjarenperspectief i 0 11!!! 345 inhoudelijk de mogelijkheid te geven van verantwoording dient hiervoor een verantwoordingsmethodiek gemaakt te worden. 5. Voordracht aan het politieke bestuur. Door de voordracht in beginsel te laten lopen via de perspectiefnota, zijn college en raad altijd betrokkene in het besluitvormingsproces. Om het draagvlak voor het SIOF binnen de organisatie te versterken stellen we voor om in het adviestraject de directieraad te betrekken. 60 PERSPECTIEFNOTA 2002 - 2005 2001 2002 2003 2004 2005 Startpositie op l/l 4.165 2.329 -867 -332 345 Mutaties vlgs meerjarenraming 2001-2004 0 -3.985 16 271 0 2 Structurele uitzettingen en inkrimpingen 0 -873 -358 -202 40 3 Gemeentefonds -1.787 2.703 223 -223 -595 Tussenstand 2.3/8 174 -986 -486 -210 4 Ombuigingen 4.1 Sociale pijler 0 580 77 942 942 4.2 Economische pijler 0 300 0 0 0 4.3 Fysieke pijler 0 126 -61 88 35 4.4 Rand voorwaarden 0 0 1.500 1.000 60 Subtotaal OMBUIGINGEN 1.006 1.516 2.030 1.037 Positie per 31/12 2.378 1.180 530 1.544 827 MUSMmmi 5 NIEUW BELEID 5.1 Sociale pijler 0 -1.214 -142 -479 -55 5.2 Economische pijler 0 -26 0 0 0 5.3 Fysieke pijler 0 -685 -300 -300 -772 5.4 Randvoorwaarden -49 -122 -420 -420 0 Subtotaal NIEUW BELEID -49 -2.047 -862 -1.199 -827 Eindstand 31/12 2.329 -867 -332 0 61 PERSPECTIEFNOTA 2002 - 2005

Historisch Centrum Leeuwarden

Raadsverslagen van de gemeente Leeuwarden, 1865-2007 (Bijlagen) | 2001 | | pagina 282