s"rlVTî=s
sr^1: rr%^r£Hralp.aÎB
°pipB8ipg k°-
ïï£^anh~„F:b,r8preekt -1- °»r «a e
Of dërëag„adbkae:î„gB„ë"ddëUdk^Ï fr?t°A^t°^r remPBlB^dB
d^C^-q1? „XrdinLul^lltalng te makS" ba Bbëdyk bij
d"neUger1nBoverwerg?negUde8zLakke^„rê GBdBPUëeBrdB Db"kert «eeft het
te bepleitenS R°g eenS te bezien en biî de provincie
ds va™ijl?îfgm°antdrS,BddÎempeï'rllB8lng 25 februarl M- indield
beaznwaren:lndSrhBldBUOOrStBl "^effende de Uniawei kleven tBueel
2. Kan het zwarrverkeerwordergeweerd^8"^ Van bUSS8n-
sluit achteraf niet bliikt to wniH twijst dat een genomen be-
het collegevoorstel terug t^nsmen! 1Rltlatl8f voorstel van de P.v.d.A. Qm
WeÏhn.T^1 W°rdt m8t 7 t8gBn 6 sbemmen verworpen
Wethouder Van Rijn merkt op dat er eeen snrakp a c
Konklusie is ypprshands dat dit niet het ge«rÏaf0U°ar:11Jk 1S' 15 tB bezlen'
afvraagt waar haalt hij ze vandaan 3 V8rschlllen elementen, waarvan je je
daag'gee^beslui^genomen^ord^^dan"''k^8
kwenties hebben. inderdaad bepaalde konse-
De alternatieven die de P v ri A aandea 4-
van de Br^riabiî'harsKuSiBm'irniet ïang""^^^"?
- 2
wprdep8gemaakt^r^het "srïengda """S' W "Jn 72/73 ka" se" ba"a
gangeretunnel onder de SdT SkI1"Bl mbt BBn
ïïfhLTe^" we^een p^r
Kan de snelheid worden beperkt tôt 30 km
WafbetrreÎtlede^mLCk\nT:anigde ^inT Mn
C.D.A. merkt hi/pp, wan„eer de ^raktïî bBt
alBdB
Hij'hâd^raag'gezien Had^n"ldt^Ï"^'^'^^-n d0°rB0Snde
heid was in de verkeerskommisÎie! Echte/nie^in^ 8r iad8rdaad eensgezind-
S et"verde^uitge^teld^worden