6Notvsie busbaan Liouwert - Stiens 96/97 - 1578 m. Deroer komme oan it wurd: de hearen Boersma, De VriesLageweg, AdrairaalBijlsma, Poortinga, Ketellapper en de foarsitter. De ried beseft unanym dat de ferkearsproblemen om Ljouwert hinne sa grut binne, dat der op koarte termyn in oplossing foar socht wurde moat om't de gemeente Lj ouwerteradiel hj ir ek in grut belang by hat Oer it wol of net meiwurkjen oan de oanlis fan in busbaan tusken Stiens en Ljouwert, sa as foarsteld wurdt troch it kolleezje, wurde de folgjende op- en oanmerkings makke De hear Boersma: hoe wis kin men weze fan de utspraken fan alle belutsene par- tij en? de folchoarder fan it totaalpakket fan de te nimmen ferkears- maatregels is wat nuver; as de busbaan meidertiid net foldocht, kin dy altyd noch brukt wurde as 3e rydbaan; as no dus net meiwurke wurdt, is dat in miste kans De hear De Vries in ofweaging moat makke wurde tusken it nut fan in busbaan en de ynvestearring dy't der mei mank giet; de notysje is net dudlik oer de relaasje tusken busbaan en noardwest- tangint; reden om mei te wurkjen: it propagearjen fan it iepenbiere ferfier; it ferbetterjen derfan en mooglik oar gebrftk; hoe is de finansjele ferdielkaai as oer de plande kosten heger utfalle? mei it each op de prioriteit fan in goed en ferantwurde iepen- bier ferfier is it CDA foar it foarstel. De heer Lageweg: door aanleg van een busbaan neemt de vertraging voor het overi- ge verkeer toe; de files zullen daardoor langer worden; dat meer mensen gebruik zullen gaan maken van het openbaar vervoer is ongeloofwaardig; ook is het een utopie te veron- derstellen dat er minder auto's zullen gaan rijden; de kosten van de aanleg zullen vrijwel zeker hoger uitvallen; het GBL-plan om op de Troelstraweg bij het Valeriusplein drie rijstroken te creeren is ten onrechte van tafel geveegd; in de notitie is toegeschreven naar een busbaan; Gemeentebelangen voelt er niets voor om uit politiek-strategi- sche redenen toch voor het collegevoorstel te stemmen. De hear Admiraal de busbaan lost mar in lyts stikje op fan it fileprobleem leaver earst in fierder Qndersyk ofwachtsje en dan pas in beslut nimme nettsjinsteande neamde beswieren is meiwurking oan in busbaan de iennichste mooglikheid op wei nei in strukturele oplossing; troch ek te sjen nei de eventuele mooglikheden fan multifunk- sjoneel gebrdk hat de PvdA jild oer foar de busbaan; Ljouwerteradiel is allinnich partner en dus past beskiedenheid. 3

Historisch Centrum Leeuwarden

Notulen van de gemeenteraad van Leeuwarderadeel | 1996 | | pagina 4