De hear Bijlsma: de FNP is wol foar in busbaan, mar net foar de plande lokaasje, ora't dy op lange termyn gjin oplossing biedt; der is net kreatyf omsjoen nei de alternative oplossing (spoarbaan) wat foar easken stelt VROM oan de detailleardens fan de plan- nen? Is it net mooglik om no allinnich in prinsipe-utspraak te dwaan? De hear Poortinga: de oanlis fan de busbaan is net neffens de korridorstudzjede deryn opnommen doelen wurde net realisearre; wat binne yn de takomst de underhaldskosten en wa betellet dy? hoefolle minsken mear geane nei ferwachting mei de bus nei realisearring? is it kolleezje ree om it kolleezje fan Ljouwert te stimulear- jen om in proef mei 3 rydbanen ut te fieren? de problematyk moat yn syn totaliteit oplost wurde en de fraach is dan ek oft dy koarte termynoplossing needsaaklik is; earst moatte alle mooglikheden Ondersocht wurde. De hear Ketellapper: de busbaan is gj in oplossing foar de boargers, mar fergruttet allinnich it fileprobleem dat nea de yntinsje weze kin; earst binne fierdere deeglike undersiken nedich; it besliit hat tefolle iepen einen en no meiwurkje betsjut it fergriemen fan jild; it idee dat as no net meiwurke wurdt oan de busbaan dat dan ek de oanlis fan de noardwesttangint net trochgiet, is te gek foar wurden De foarsitter: de gemeente heeft de plicht te zorgen voor ordentelijk en kwalitatief aanvaardbaar openbaar vervoer; de intentie van een busbaan is dan ook om hieraan een bijdrage te leveren en niet de autoproblemen op te lossen; voor de oplossing van de problemen zijn provincie en rijk nodig; meewerken aan een busbaan als onderdeel van een totaal- pakket aan maatregelen impliceert een inspanningsverplichting voor onderzoek naar realisatie van de noordwesttangent de gemeente Leeuwarderadeel heeft nooit dwarsgelegenmaar meegedacht; afspraak is een bijdrage van 298.500,--, dus geen meerkosten, de dekking van de kosten zat al in de begroting van 1996, maar kan ook worden uitgesmeerd; onderhoudskosten zijn alleen voor de wegbeheerder de busbaan kan mogelijk ook worden gebruikt door andere doel- groepen; een goede ontsluiting van Noord-Friesland is van groot belang en de busbaan is een stap naar oplossing van de problemen voor auto- en zakelijk verkeer; het gaat hierbij om gemeenschappe- lijke belangen; 4

Historisch Centrum Leeuwarden

Notulen van de gemeenteraad van Leeuwarderadeel | 1996 | | pagina 6