De hear Bijlsma:
de FNP is wol foar in busbaan, mar net foar de plande lokaasje,
ora't dy op lange termyn gjin oplossing biedt;
der is net kreatyf omsjoen nei de alternative oplossing
(spoarbaan)
wat foar easken stelt VROM oan de detailleardens fan de plan-
nen?
Is it net mooglik om no allinnich in prinsipe-utspraak te
dwaan?
De hear Poortinga:
de oanlis fan de busbaan is net neffens de korridorstudzjede
deryn opnommen doelen wurde net realisearre;
wat binne yn de takomst de underhaldskosten en wa betellet dy?
hoefolle minsken mear geane nei ferwachting mei de bus nei
realisearring?
is it kolleezje ree om it kolleezje fan Ljouwert te stimulear-
jen om in proef mei 3 rydbanen ut te fieren?
de problematyk moat yn syn totaliteit oplost wurde en de fraach
is dan ek oft dy koarte termynoplossing needsaaklik is; earst
moatte alle mooglikheden Ondersocht wurde.
De hear Ketellapper:
de busbaan is gj in oplossing foar de boargers, mar fergruttet
allinnich it fileprobleem dat nea de yntinsje weze kin;
earst binne fierdere deeglike undersiken nedich;
it besliit hat tefolle iepen einen en no meiwurkje betsjut it
fergriemen fan jild;
it idee dat as no net meiwurke wurdt oan de busbaan dat dan ek
de oanlis fan de noardwesttangint net trochgiet, is te gek foar
wurden
De foarsitter:
de gemeente heeft de plicht te zorgen voor ordentelijk en
kwalitatief aanvaardbaar openbaar vervoer; de intentie van een
busbaan is dan ook om hieraan een bijdrage te leveren en niet
de autoproblemen op te lossen;
voor de oplossing van de problemen zijn provincie en rijk
nodig; meewerken aan een busbaan als onderdeel van een totaal-
pakket aan maatregelen impliceert een inspanningsverplichting
voor onderzoek naar realisatie van de noordwesttangent
de gemeente Leeuwarderadeel heeft nooit dwarsgelegenmaar
meegedacht;
afspraak is een bijdrage van 298.500,--, dus geen meerkosten,
de dekking van de kosten zat al in de begroting van 1996, maar
kan ook worden uitgesmeerd;
onderhoudskosten zijn alleen voor de wegbeheerder
de busbaan kan mogelijk ook worden gebruikt door andere doel-
groepen;
een goede ontsluiting van Noord-Friesland is van groot belang
en de busbaan is een stap naar oplossing van de problemen voor
auto- en zakelijk verkeer; het gaat hierbij om gemeenschappe-
lijke belangen;
4