theorielokaal/leslokaal waarbij volgens het bouwkundige
rapport zoals bedoeld in artikel 7, lid 2 onder c, de
laagste score qua kwaliteit wordt toegekend;
vervolgens die voorziening aan een vaklokaal/speellokaal
waarbij volgens het bouwkundige rapport zoals bedoeld in
artikel 7, lid 2 onder c, de laagste score qua kwaliteit
wordt toegekend;
vervolgens die voorziening aan een niet lesruimte waarbij
volgens het bouwkundige rapport zoals bedoeld in artikel
7, lid 2 onder c, de laagste score qua kwaliteit wordt
toegekend;
vervolgensdie voorziening aan een overige ruimte waarbij
volgens het bouwkundige rapport zoals bedoeld in artikel
7, lid 2 onder c, de laagste score qua kwaliteit wordt
toegekend
Binnen de hoofdprioriteit 'voorzieningen noodzakelijk om
te voldoen aan bij of krachtens de wet gestelde
verplichtingen waaronder aanpassingen voor zover deze
geen capaciteitsuitbreiding betreffen' komt voor
plaatsing op het programma in aanmerking:
als eerste de voorziening aan een gebouw dat niet voldoet
aan de wet en regelgeving en waarbij de bouwkundige
conditie volgens het rapport zoals bedoeld in artikel 7,
lid 2 onder c, de minste is;
vervolgens de voorziening aan een theorielokaal/leslokaal
dat niet voldoet aan de wet en regelgeving en waarbij de
bouwkundige conditie volgens het rapport zoals bedoeld in
artikel 7, lid 2 onder c, de minste is;
vervolgens de voorziening aan een vaklokaal/speellokaal
dat niet voldoet aan de wet en regelgeving en waarbij de
bouwkundige conditie volgens het rapport zoals bedoeld in
artikel 7, lid 2 onder c, de minste is;
vervolgens de voorziening aan een niet lesruimte die niet
voldoet aan de wet en regelgeving en waarbij de
bouwkundige conditie volgens het rapport zoals bedoeld in
artikel 7, lid 2 onder c, de minste is; en
vervolgens de voorziening aan een overige ruimte die niet
voldoet aan de wet en regelgeving en waarbij de
bouwkundige conditie volgens het rapport zoals bedoeld in
artikel 7, lid 2 onder c, de minste is.
Binnen de hoofdprioriteit 1voorzieningen die wenselijk
zijn als gevolg van nieuwe onderwijskundige inzichten
en/of gewenste bouwkundige
aanpassingen om gebouwen aan te passen aan de eigentijdse
eisen van het onderwi js' komt voor plaatsing op het
programma in aanmerking
als eerste de voorziening voor theorielokalen/leslokalen
waarbij het percentage leerlingen waarvoor het nieuwe
onderwijskundige beleid geldt het hoogst is;
vervolgens de voorziening voor vaklokalen/speellokalen
waarbij het percentage leerlingen waarvoor het nieuwe
onderwijskundige beleid geldt het hoogst is;
vervolgens de voorziening aan niet lesruimte die als
lesruimte in gebruik wordt genomen waarbij het percentage
71