afspraken vast voor de administratieve uitvoering van het wachtlijstbeheer t.a.v.:
Automatiseringssysteem;
Basisgegevens geindiceerden;
Statistische gegevens;
Eventuele extra informatie doelgroepenprioritering;
RapportageverpHchtingen;
Privacy;
Mutaties beschikbaarheid.
5. Prognosemodel
cen prognosemodel voor de plaatsing van geindiceerden op een Wsw-werkplek;
rekening houdende met:
De voorzienbare uitstroom;
De gemiddelde jaartaakstelling (formatie);
Elders werkzame geindiceerde burgers/
6. Toetsing op beschikbaarheid
regels vaststellen hoe om te gaan met de criteria voor beschikbaarheid die worden
genoemd in de uitvoeringsregeling;
Bepaling van de manier de beschikbaarheid van geindiceerden op de wachtlijst wordt
getoetst:
Per brief;
Individuele gesprekken;
Collectieve voorlichting;
maak de gckozen procedure "accountantsproof";
7. Actieve en periodieke informatie
bepalen hoe de geindiceerden op de wachtlijst actief worden geinformccrd:
Per brief;
Individuele gesprekken;
Collectieve voorlichting;
Met een speciale website;
8. Activcring van de wachtlijst
bepaal welke geindiceerden op de wachtlijst in aanmerking komen voor activering en
op welke manier dit wordt aangeepakt:
Scholing en activering van geindiceerden;
Aanbieden van een voortraject;
Aanbicden van een dienstverband ter voorbereiding.
In het derde, vierde en vijfde lid van artikel 3 wordt aangegeven dat cen beschikbare arbeidsplaats bij
een werkgever ingevuld moet worden. Als de eerst aangewezene op de wachtlijst daarvoor niet in
aanmerking komt gclet op zijn capaciteiten of mogelijkheden dat kan dezc worden gepasseerd en kan
de naast volgende op de wachtlijst aan de bcurt komen indien deze wel beschikt over de vereiste
capaciteiten en mogelijkheden. Bij gelijke geschiktheid is het basisprincipe weer uitgangspunt,
namelijk fifo.
Artikel 4 en artikel 5
spreken voor zich..
10