Cotecflef v©rv(»r ftoordwest■Priesfand 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% Als Ik meer tevreden zou zijn over Wvg-laxl, zou Ik er vaker gebrulk van maken. Ik raad andere Wmo-gemdiceerden aan om te reizen mel Wvg-vervoer. Het Is mij duldelijk wat eeiHtt kosk Het is mij duldelijk hoe en waar Ik klachten moet melden. Het is mij duldelijk wat de spelregels zljn voor het boeken van een rtt Het Is m|j duldelijk wat de spelregels z|jn voor meerelzende begelelders. Het tarief van de rtt Is In verhouding met de geleverde prestatie. [■helemaai mee oneens g mee oneens Eneutraal 13 mee eens Ohelemaal mee eens Grafiek 2.2.8 Stellingen voorgelegd aan de respondenten Op basis van de uitkomsten kunnen de voigende uitspraken worden ge- daan over de verbeterpunten: verduidelijken van de klachtenregeling en aangeven waar klachten inge- diend kunnen worden; verduidelijken van de spelregels omtrent het meereizen voor begeleiders. De overige aspecten zoals de prijs van een rit en de spelregels bij het boeken van een rit, scoren goed. Dit geldt met name voor de verhouding tussen prijs en prestatie. Het is van belang dat deze aspecten op dezelf- de wijze gehandhaafd blijven. 2.2.8 Priorlteiten van de reiziger Aan de hand van de onderzoeksresultaten is de gemeten tevredenheid van alle aspecten, afgezet tegen het gemeten belang van dezelfde as pecten. Het belang is bepaald door de samenhang van de aspecten met het algemene oordeel over Wmo-vervoer. De tevredenheid van de reiziger zal verbeteren door aanpassing van de voigende aspecten: de acties die worden ondernomen naar aanleiding van een klacht; de snelheid waarmee een klacht beantwoord wordt. i

Historisch Centrum Leeuwarden

Notulen van de gemeenteraad van Leeuwarderadeel | 2008 | | pagina 52