illW9Sj^ - - - 1 t 1 imM liiisis! iiiiiiiiiil 11111II lililiita sasiiitp ISllSliS^ ||SiSI|8IS9IS8||li|iiil| IjiPlBpl 1 v f - y IS De vragenlijst is ingedeeld in een aantal clusters met verschillende onderwerpen. Deze opzet is weergegeven in tabel 2: Reisgedrag 81 RHMmh Tevredenheid 1 K 9S 1 Stellingen Mogelijkheden en spelrogels -*magsm Persoonskenmerken Reisfrequentie Moiief iSS® v Algemeen oordeel Oordoel over hei boeken van oe m Oordeel over de nt zelf Oordeel over de actieradius Oordeel over de informatievoorzienmg Diverse stellingen over het gebruik van Bekendheid met het systeem \v Loeftijd Gemeente Hulpmiddelen HM Tabel 2 Onderdelen van vragenlijst Centraal staat de tevredenheid van de reiziger. Zowel de persoonskenmerken als het reisgedrag zijn mogelijke verklarende variabelen voor de uitkomsten van vragen over de tevredenheid. Zo kan de ieeftijd van een reiziger of de frequentie van het gebruik een oordeel over bepaalde aspecten van de dienstverlening bei'nvloeden. Door deze opzet van de vragenlijst is inzicht verkregen in de mening van de reizigers over: De tevredenheid over (aspecten van) Wvg-Taxi; De bekendheid met de verschillende aspecten van Wvg-Taxi; Het belang dat wordt gehecht aan de verschillende aspecten.

Historisch Centrum Leeuwarden

Notulen van de gemeenteraad van Leeuwarderadeel | 2008 | | pagina 83