LEEUWARDERADEEL
GEMEENTE
5
Ferslach fan de riedsgearkomste fan de gemeente Ljouwerteradiel op tongersdei
16 febrewaris 2012 om 19.30 oere yn it gemeentehus fan Stiens.
Oanwezich: de froulju C.G. Bijsterbosch (PvdA), U.C. de Voogd (PvdA) en de hearen
J.E. Keuning (CDA), H. de Jager (CDA), L. Tilma (CDA), K. Kielstra (WD),
D. van Diggelen (WD), H. de Kroon (PvdA), P. van der Werff (PvdA), J.W. Tuininga (FNP),
H. Hansma (FNP), F. Dijkstra (FNP), W.F. Ekas (GBL), L.G.G.P. Hermans (GBL) en
R.A. Ketellapper (GBL).
Ut it kolleezje fan B W: de hear J.R.A. Boertjens (boargemaster), mefrou A. Wachter-van
Veen (wethalder) en de hearen M. de Haan (wethalder) en J.S. Keizer (wethalder).
Griffier: mefrou G. J. Olthof.
I. Iepening en meidielings foarsitter
De voorzitter opent de vergadering en heet iedereen welkom. Dat geldt ook voor de
radioluisteraars.
2. Feststellen wurklist
De agenda wordt ongewijzigd vastgesteld.
3. Ynsprekrjocht boargers
Der binne gjin ynsprekkers.
4. FrageheaLoere riedsleden
Der binne gjin fragen.
5. Feststellen ferslach fan de gearkomste fan 26 jannewaris 2012
Mefrou Bijsterbosch (PvdA): Bij agendapunt 13 over de aangepaste begroting 2012 Dienst
SoZaWe NW Fryslan, biz. 10-12 ontbreekt een onderdeel van het besluit over de Regeling
'Meedoen met de Samenleving', meegedeeld door dhr. de Jager, namens de coalitie. Ze stelt
voor de volgende ontbrekende tekst op pagina 12 aan het eerste citaat van de heer de Jager toe
te voegen: "De koalysje is fan miening dat we op dit momint de oanfragen dy't binnenkomme
wol registrearje moatte, mar ofwize. Binne yn septimber de middelen der al dan kinne wy
alsnoch sizze dat wy dy oanfragen honorearje. Der moatte we gewoan administrative
mooglikheden foar sykje". Verder stelt zij voor de tweede toezegging op pagina 14 als volgt
aan te passen: De vermelding "oanpaste begrutting 2012 Dienst SoZaWe" te wijzigen in de
tekst "De aanvragen voor de gezinsbijdrage van de "Meedoen regeling worden geregistreerd
en in eerste instantie afgewezen, in afwachting van nadere besluitvorming in de raad van
September.
1