8 Resultaten werkgeversdienstverlening De centrale werkgeversbenadering vormt een speerpunt in het Pastiel-concept. Of het nieuwe concept werkt valt af te lezen aan een paar kritische succesfactoren, namelijk de tevredenheid en het vertrouwen van de werkgever en uiteraard de gerealiseerde uitstroom en plaatsingen. Het onderzoek bij de werkgevers staat dan ook centraal in dit hoofdstuk. In tegenstelling tot de WND zijn de doelstellingen bij de WGD meer inspanningsgericht dan outputgericht. De toelichting op de overige punten is hierdoor beperkt gebleven. 8.1 De doelstellingen WGD Doelsfelisngen Meetpunt (KPI) Jaardoel Eindevaluatie 1 .Werkgever staan centraal en zijn in beeld Aantal nieuwe partners £2 20+ Aantal werkgeversbezoeken 2 600 1390 Klanttevredenheids- onderzoek (KTO) werkgevers Continu na elke overeenkomst gerealiseerd idem Periodiek 7,3 Klantenpanel Na 6 maanden inrichten Naar2014 2.Waardepropositie en aanbod vanuit de werkgever/ arbeidsmarkt ontwikkelen Aantal opdrachten tot vacaturevervulling, opleiding of andere arrangementen 2 80 412 3.Werkprocessen inrichten vanuit de werkgever Centrale werkwijze en vastlegging Systeem Werkstap is actueel Gerealiseerd 4.Mate van betrokkenheid Economische Zaken bij de pilot. Inventarisatie via ronde langs bestuurders. Uitvoering In uitvoering 5.Gemeenschappelijke aanpak en samenwerking provinciale werkgeversdienstverlening en UWV Afstemming in regionaal arbeidsmarktoverleg Samenwerken In uitvoering 6.Korte lijn Sociale Dienst en WSW Empatec Vaste contactpersonen Binnen 24 uur contact Gerealiseerd Een team Pastiel Gerealiseerd

Historisch Centrum Leeuwarden

Notulen van de gemeenteraad van Leeuwarderadeel | 2014 | | pagina 102