Inhoudsopgave 1 Inleiding 3 2 Samenvatting 4 Pastiel voldoet aan de doelstellingen 4 3 Hoofdpunten audit van de eindevaluatie Pastiel 6 4. Projectomschrijving Pastiel 7 Werkgeversdienstverlening 7 Werknemersdienstverlening 8 5 De opdracht van Pastiel 9 Opdracht 9 6 Resultaten 10 KPI's 10 Procesgang 10 Actiepunten Tussenevaluatie 10 9 7 Resultaten werknemersdienstverlening 11 7.1 Pastiel in beeld 11 7.2 Doelstellingen WND 12 7.3 Toelichting KPI's 13 7.4 Toelichting Procesgang 15 7.5 Actiepunten Tussenevaluatie 18 8 Resultaten werkgeversdienstverlening 19 8.1 De doelstellingen WGD 19 8.2 Toelichting KPI's 20 8.3 Toelichting procesgang 20 8.4 Actiepunten Tussenevaluatie 23 9 Resultaten bedrijfsvoering 24 9.1 Doelstellingen Bedrijfsvoering 24 9.2 Toelichting KPI's 24 9.3 Toelichting procesgang 26 9.4 Actiepunten Tussenevaluatie 29 10 Conclusie 35 4^ 10.1 Overwegingen bij aanbeveling 36 11 Bespreek-en behandelvoorstel 38 12 Landelijke en gemeentelijke ontwikkelingen 38 Bijlagen 1 Medewerkers tevredenheidonderzoek (MTO) 2 Klanttevredenheidsonderzoek Werkgevers (KT O-W) 3 Klanttevredenheidsonderzoek Potentiele werknemers (KTO-PW) 4 KPI stuurcijfers 1 februari 2013- 1 februari 2014 5 Objectiviteitstoets Skopos 6 Reacties gemeenteraden op de tussenevaluatie Deze bijlagen zijn in te zien op www.Dastiel.nl/eindevaluatie 2

Historisch Centrum Leeuwarden

Notulen van de gemeenteraad van Leeuwarderadeel | 2014 | | pagina 85