12 De hear Van Diggelen (WD): Buiten de bebouwde kom is het beleid van Leeuwarden dus hetzelfde als in Leeuwarderadeel. Ga met elkaar in gesprek en maak gebruik van eikaars kwaliteiten. De WD kan zich wel in het voorstel vinden, maar als er calamiteiten zijn moet er ook een oplossing zijn. Wethalder Visser: Binnenkort heeft men ook gemeentelijk een gesprek met het LTO en dan komt dit punt uitgebreid aan de orde. Men blijft in gesprek. Uiteraard is de gemeente verantwoordelijk. Dat is juridisch in de stukken echter goed afgedekt. In voorkomende gevallen kan en zal men materieel inzetten. Dat is al in het stuk verwerkt. De hear Tilma (CDA): De wethalder hat wol in ynspanningsferplichting. Wethalder Visser: Dat bevestigt ze. De hear Tuininga (FNP): De FNP komt mei in Stimferklearring: De FNP kin mei it stik meigean as der praktysk omgongen wurdt mei it bütengebiet, lykas de wethalder eins al tasein hat. De hear Ekas (GBL): Stemverklaring: Daar sluit GBL zich bij aan. De hear Van Diggelen (WD): Stemverklaring: Daar sluit de WD zich ook bij aan. De foarsitter: Hij stelt vast de raad unaniem akkoord gaat met het voorstel en besluit. De wethouder heeft toegezegd er praktisch mee om te gaan. Besprekpunt ried 13. Notysje FNP Ynkeap- en oanbestegingsbelied De foarsitter: De notitie is gericht aan de voorzitter en de raad en die discussieert hierover. Het college kan eventueel later een reactie geven op gerezen vragen of suggesties. De hear Dijkstra (FNP): Hy hat in protte belangstelling foar oanbestegings. Men moat altyd oan de juridyske paragraaf tinke en dêr mankearde it yn 2007 by de oanbesteging fan it ünderhald fan skoallen oan. Men spruts doe fan in learmomint. Yn 2015 waard by de Skalm lykwols deselde flater makke. Men gie neffens him mei in oar oanbestegingsbelied te wurk as men wend wie. Hy is op siik gien nei ynformaasje. By it oanbestegingsbelied 2005 hat er wat fün. Hy en ü.o. de hear Ketellapper woenen it ien op ien oanbesteegjen sa leech mooglik hawwe. Op de webside fan de gemeente koe er neat fine. Yn de oanbestegingsmonitor stiene deselde getallen as yn 2005. By de VNG wie ek in stik oer oanbestegingsbelied. Dat moast op ferskate plakken noch ynfolle wurde troch de gemeente. De ried moat it oanbestegingsbelied fêststelle. Hy hat noch by in hiel protte gemeenten sjoen. By lytsere gemeenten gie it wat oars as yn gruttere gemeenten. Hy hat skriftlik fragen oan de gemeente stjoerd. Wannear hat it kolleezje in eigen belied fêststeld, los fan de ried? Hy hat in hiel pak papier krige. Dizze hjerst wie de finansjele feroardering oan de oarder. Dat korrespondearre mei de sifers fan 2005. Hy hat ek nei it 'proportionaliteitsbeginsel' sjoen. De ried hat lykwols gjin nij belied fêststeld. Hy giet nei side 9 en 10 fan it stik. De ferbouwing fan de Skalm is neffens it belied fan 2005 bard. It fuot-en fytspaad past der net yn en OosterhofHolman ek net. Der stiet ek 'afwijking van het aanbestedingsbeleid wegen.' Mar der hat nea in apart oanbestegingsbelied wegen west. En dan soenen der ek noch untsnappingsklausules wêze. De arguminten dêrta doogden lykwols net. De oanbesteging busrüte doogde ek net.

Historisch Centrum Leeuwarden

Notulen van de gemeenteraad van Leeuwarderadeel | 2017 | | pagina 15