Nr. 8163a.
DE RAAD DER GEMEENTE LEEUWARDEN;
Gelezen het voorstel van Burgemeester en Wethouders van 12 juni 1980 (bijlage
nr251
BESLUIT
tot het verkopen aan de in onderstaande staat vermelde erfpachters van de in die
staat omschreven, eerder in erfpacht uitgegeven percelen grond voor de daarachter
vermelde prijs en voorts onder de volgende bedingen:
1. koper aanvaardt het terrein vrij van hypotheek, beslag en huur en verder in de
toestand, waarin dit zich ten tijde van de eigendomsoverdracht bevindt, met alle
lusten, lasten, plichten, erfdienstbaarheden, enz., daartoe van ouds en met recht
behorende, wordende de tijdens het erfpachtsrecht door de betreffende erfpachter
of diens rechtsvoorgangers gevestigde erfdienstbaarheden gestand gedaan, zonodig
in afwijking van het bepaalde in artikel 771 slot van het Burgerlijk Wetboek;
2. alle op de grondoverdracht vallende kosten, daaronder begrepen die van de leve
ring van een afschrift van de akte ten behoeve van het gemeente-archief, komen
voor rekening van de koper
3. de levering geschiedt op de dag van het verlijden van de akte van overdracht;
4. het risico voor en het onderhoud van het gekochte en alle daarvan geheven worden
de en nog te heffen lasten en belastingen komen vanaf de levering voor rekening
van de koper
5. de gemeente Leeuwarden is tot geen andere vrijwaring gehouden dan tot die wegens
uitwinning;
6. partijen doen afstand van het recht tot het vragen van ontbinding, als bedoeld
in de artikelen 1302 en 1303 van het Burgerlijk Wetboek.
Nr. Naam van de
koper
Adres van de
koper
Kadoms chr
van het
perceel
Oppervl.
van het
perceel
Pl.bekendh.
van het
perceel
Prijs van
de grond
1. J.P. Derks-
Greebe
2. G.v.d. Hogt-
Hoekstra
3. "De Laatste
Eer" B.V.
4. P. Snijder
p/a Vijver
straat 15
Wiardastraat
3
Cammingha-
straat 3
VvGo gh-
straat 32
Lwd G 10806 115 m2
Lwd D 2747 121 m2
Lwd D 2474 133 m2
Hzm B 4475 154 m2
Vijverstraat 5.920,-
15
Eksterstraat 6.921,-
26
Engelsestraat 9.890,-
21
VvGo gh- 8.809,-
straat 32
Aldus vastgesteld in de openbare verga
dering van
Voorzitter
Secretaris